Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil graag een statief voor mij half jaar oude camera, de Canon FS100. Iemand tips, of zit er niet veel verschil in?
Ik heb twee (belangrijke) begrippen uitgelegd, deze zijn ook belangrijk bij vuurwerk fotograferen. http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=6348Ik wil graag beginnen met het fotograferen van vuurwerkshows, maar ik ben een leek op het gebied van fotograferen en heb er dan ook de ballen verstand van eerlijk gezegd
Ik heb me er dit weekend al een beetje in verdiept, maar alle termen die er worden gebruikt snap ik niet helemaal en ik weet nog steeds niet welke camera geschikt is om vuurwerk mee te fotograferen.
Kan ik gelijk beginnen met een SLR, of moet ik eerst een goeie digitale kopen? Help me aub
Het mag best wat kosten, maar om nou gelijk een camera te kopen van 1000 euro is ook weer iets teveel van het goede.
Bedankt alvast.
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
Ik ben nu echt hard opzoek naar een HD camcorder met een budget van rond de 600,- euro en ik heb de Canon Legria HF-200 op het oog. Kan iemand mij daarin adviseren?
...zogenaamde fireworksmode, ik weet dat Pyromaniac hier gebruik van maakt maar bij deze mode krijg je gauw al last van een soort gloed over je effecten heen wat erg zonde is.
Ik filmde al 2 jaar lang in de Cine Mode vuurwerk shows heb tot nu toe alleen 2 shows gefilmt in de Fireworks Mode.
Ben overgegaan op de fireworks mode omdat beter beeld is & minder last van witbalans. (altans vindt ik)
zelf merk weinig tot niks van de "gloed effecten" maar goed iedereen ziet het uiteraard anders![]()
Heb de prijzen zitten opzoeken van de HV20 en HV30, maar ik kom nu fors hoger uit dan wat hier een jaar geleden voor de zelfde camcorders is gepost.
Momenteel de goedkoopste prijzen,
HV20: € 789,00
HV30: € 783,00
Voor een paar tientjes meer heb je dan al de nieuwste opvolger HV40 voor € 853,01