Vond hem mooi maar iets tegenvallen ten opzichte van de demo bij Orthen. Was lang niet zo overweldigend groot.
Daar was het een sample
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vond hem mooi maar iets tegenvallen ten opzichte van de demo bij Orthen. Was lang niet zo overweldigend groot.
Dit boxje op de demo was een F2 compound.
Dus productie.
Oordeel zelf! Wij zeggen: matig. Meer van verwacht.
Ja wat moet ik daar nu op zeggen gezien de bovenstaande film...
Helaas leuk concept, weer een pracht sample wat we nooit in de straat terug zullen zien.. slecht uitgewerkt of niet haalbaar in 25mm (voor de NL markt) en streep ik van de lijst af.
Het is zeker geen slechte box, maar na een dergelijke sample en beweren dat dit de productie is of dat de productie hier niet ver van af zal wijken, maakt hij de verwachtingen gewoon niet waar. Niet eens in de buurt (gezien het bovenstaande exemplaar).
Het is nu niet waarvoor die op de lijst stond en daardoor van mijn lijstje afgestreept.
Jammer…
Ik hoop niet dat Evolution mee gaat doen met de trend `opgevoerde samples schieten`, dat zou dood zonde zijn.
Dit boxje op de demo was een F2 compound.
Dus productie.
Ik begrijp jou volkomen in je reactie. Echter was dit de enige box op de orthen demo die echt als compound geschoten is.. heb nooit gezegd geen sample. Dit was de enige sample die als compound geleverd was en geschoten. Vandaar de conclusie dat deze f2compound box was.. (dit was de enige sample gelabeld en in orginele doos waardoor ik dacht dat het werkelijke productie was)
Hier zeg je wel met zoveel woorden dat het geen sample is. Wel correct blijven.... het is of productie of sample hier op het forum. Dat je ernaast zat kan natuurlijk gebeuren een maakt niet uit.
Greetz