Time Rain Box [Compound] [Uitloop 2019]

Dat is moddervette timerain. Ik ben blij dat de laatste cake nog 1voor1 vuurt ipv salvo's. Had de 2e cake ook wel mogen zijn, voor tempo-afwisseling. Dikke bak hoor, in 't vizier voor volgend jaar.

Wat een geweldige box zeg, helemaal mijn ding. Die gaat het wel lekker doen in de straat.

Ok dit is wel echt een waanzinnig product hoor, zo enorm mooi uitgewerkt we mogen in onze handjes knijpen met de mooie toevoegingen aan producten weer dit jaar. Gok dat dit wellicht cakebox van het jaar kan worden onder de echte liefhebbers. Uiteraard begin volgend jaar meteen bestellen.

Edit: lees net dat dit geen productie was dus wellicht ben ik te voorbarig.

Dit is waarom het verleidelijk is om illegaal vuurwerk te kopen, vanwege dit soort uitwerkingen.
Hoop echt dat dit productie was, dan heb je de cakebox van het jaar 2018! Al betwijfel ik dit voor een 25mm box. Als het nou type "On The Beat" was, had ik er meer vertrouwen in. Wie weet... ik zet deze nu boven aan op de lijst "in de gaten houden" :D

Al verwacht ik (persoonlijk) meer het type "Evo Bomber" & "flashing flowers" van Evolution (25mm 16sh cake).

Afwachten maar...

Edit: Spelling foutje.

Laatst bewerkt:
Vond hem mooi maar iets tegenvallen ten opzichte van de demo bij Orthen. Was lang niet zo overweldigend groot.

Back
Bovenaan