Tiel 04-12-2008 [DEMO]

Ik vond de show neit echt Wow ofzo, paar potten en niet echt iets spectaculairs. Ook was er een finale en die vond ik zelf niet echt spetterd, behalve de laatste 2x5 knallen. En het was echt koud :D. En je verstond niks bijna wat die man zei want hij stond ong. 30 meter van het publiek. En zoals the cigarman al zegt : Jammer dat Tuinwereld geen demo houd

Daarmee ben ik het helemaal mee eens !

veel beter vuurwerk en daar koop ik het ook.

:bye:

Ik vond de show neit echt Wow ofzo, paar potten en niet echt iets spectaculairs. Ook was er een finale en die vond ik zelf niet echt spetterd, behalve de laatste 2x5 knallen. En het was echt koud :D. En je verstond niks bijna wat die man zei want hij stond ong. 30 meter van het publiek. En zoals the cigarman al zegt : Jammer dat Tuinwereld geen demo houd

Daarmee ben ik het helemaal mee eens !

veel beter vuurwerk en daar koop ik het ook.

:bye:

Vanavond is trouwens een vuurwerk Demo in Zoelen.
Van GBV/Pro-Line vuurwerk.

Ik zag net, toen naar me werk reed, dat de Kruiterij dealer, die tegenover de Tuinwereld zit, 19 december een demo houd.

Vanavond is trouwens een vuurwerk Demo in Zoelen.
Van GBV/Pro-Line vuurwerk.

Ik zag net, toen naar me werk reed, dat de Kruiterij dealer, die tegenover de Tuinwereld zit, 19 december een demo houd.

Helemaal vergeten :p Wel jammer want vorig jaar was ik er ook en het was wel een leuke demo en voor die finale was echt een mooie knal en dan echt een palm van 10 seconden. Ik stond echt te kijken van wtf is dit een product ??

Maar het werd niet verkocht :D

Dit was zeker een top demo.

De Pro-Line artikelen vielen niet tegen.
Maar toch worden er van bepaald ecakes de effecten weggeblazen doro de harde knallen.

Prof showtje op het eind was zeer mooi om te zien.
Vooral omdat je goed de lancering van de shells kon zien.
Dan het lichtspoor en dan boem, schitterende effecten.

En de twee blokkies, sulbliem.

Back
Bovenaan