Tiel 04-12-2008 [DEMO]

Waar: Tiel
Provincie: Gelderland
Wie: Katan Vuurwerk
Wat: Demo Consumenten Vuurwerk
Opdrachtgever: Dumpshop
Waar: Waalkade/Veerweg te Tiel
Wanneer: 4 december 2008
Tijdstip: 21.00 uur

Het betreft een vuurwerkpresentatie, waarvan de afsteektijd is gepland om 21.00 uur.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou het niet weten, misschien Meindertsma Vuurwerk te Tiel?

Ik kan verder geen vuurwerkwinkels vinden in Tiel.

Aan het filmpje te zien verkopen ze Breeschoten Vuurwerk

[GVIDEO]http://video.google.com/videoplay?docid=-271876447453926238[/GVIDEO]

Was vorig jaar oke, was niet echt een top demo ! :bye:

Helemaal gelijk in Tomvsom.

De producten werden op een tv scherm weergegeven.
Werd bijvoorbeeld cake A geschoten, dan was cake A met de naam op dat scherm te zien.
Alleen stond het scherm 50 meter van het publiek, zodat je niet of nauwlijks kon zien.
Liep het niet helemaal mee, men was al bezig met Cake B af te steken en cake A stond nog op het scherm.
Of men schoot een bepaalde cake af en er stond een hele andere cake op het scherm.

Ik ga er ook wel even een kijkje nemen, het zal waarschijnlijk inderdaad van Tomcat zijn
die show want hus doen het op de waalkade.

lOL EINDELIJK IN MIJN STADJE :p

Volgens mij is het Broekhoff, ik ga er 99.9 % heen want elke demo's ga ik heen die in de buurt van Tiel zijn :D

Het is van Dumpshop Tomcat, ik zag toevallig in de Zakengids staan :

Dumpshop Tomcat presenteert broekhoff vuurwerk, om 21:00 aan de waalkade.

En ik ga erheen met een vriend, andere freaks ook?

:bye:

Het is van Dumpshop Tomcat, ik zag toevallig in de Zakengids staan :

Dumpshop Tomcat presenteert broekhoff vuurwerk, om 21:00 aan de waalkade.

En ik ga erheen met een vriend, andere freaks ook?

:bye:

Ik waarschijnlijk maar ik weet niet of ik naar tiel zelf ga of in wamel blijf.....
Gister liep ik langs de winkel op maar volgens mij zag ik het daar ook staan maar dat weet ik niet meer zeker.

Ik waarschijnlijk maar ik weet niet of ik naar tiel zelf ga of in wamel blijf.....
Gister liep ik langs de winkel op maar volgens mij zag ik het daar ook staan maar dat weet ik niet meer zeker.

daar zit ik ook over te twijfelen, vorig jaar was hij niet echt leuk. Meschien ga ik wel helemaal niet. :bye:

Vuurwerkdemonstratie op Waalkade

dinsdag 2 december 2008 14:02
TIEL - Dumpshop Tomcat houdt donderdag 4 december om 21.00 uur een voor het zevende jaar een vuurwerkdemonstratie aan de Waalkade. Op deze manier kan een ieder komen bekijken wat er dit jaar weer voor nieuws op de markt is op vuurwerkgebied.

Dit jaar zijn er weer tal van nieuwe artikelen. Er is een geheel vernieuwde crown collectie. De 500 gram potten die vorig jaar nieuw waren op de Nederlandse markt, zijn nu nog gevarieerder en kleurrijker geworden. Van Pro-Line komt onder andere het Full House Poker pakket met vier schitterende 400 gram potten. Nieuw zijn ook de 'Love is in air' vuurpijlen; twee pijlen die in hartvorm uiteen spatten.

In Dumpshop Tomcat zijn verschillende aanbiedingen te zien. Veel aanbiedingen zijn alleen geldig in de voorverkoop tot en met 24 december. Verkoopdagen van het vuurwerk zijn maandag 29 december, dinsdag 30 december en woensdag 31 december. Vanaf 8.00 uur 's ochtends.

http://www.stadtiel.nl/page/Lokaal/.../Vuurwerkdemonstratie-op-Waalkade.292805.news

Ik heb er zin in, ik ga er toe met een vriend en vooraf f paar dummies en folders bekijken :D

maar ik ga nu langs de stad, en de rest horen jullie :bye:

mvg, vuurwerk_Geak2 !!!!

Vuurwerkdemonstratie op Waalkade

Dit jaar zijn er weer tal van nieuwe artikelen. Er is een geheel vernieuwde crown collectie. De 500 gram potten die vorig jaar nieuw waren op de Nederlandse markt, zijn nu nog gevarieerder en kleurrijker geworden. Van Pro-Line komt onder andere het Full House Poker pakket met vier schitterende 400 gram potten. Nieuw zijn ook de 'Love is in air' vuurpijlen; twee pijlen die in hartvorm uiteen spatten.

http://www.stadtiel.nl/page/Lokaal/.../Vuurwerkdemonstratie-op-Waalkade.292805.news

Ik ben weer terug maar ik heb geen enkel pro line product gezien en ook geen vuurpijl(en):bonk:

Er werden vanavond, net als vorig jaar, uitsluitend Broekhoff produkten geschoten. En ik kan de mening van Shinji, zoals die al berichtte in de thread over de demo van de Carlton van afgelopen dinsdag, waar ook Broekhoff werd geschoten, volledig onderschrijven: ook ik ben er niet opgewonden van geworden.
Gelukkig was het weer nu beter dan dinsdag, maar er stond een aardig windje, zodat de windgevoeligste effecten behoorlijk uit elkaar werden geblazen. Er werd een aantal nieuwe produkten getoond, waarvan de Silverstorm van Crown nog het meeste indruk maakte. Dit is een crackling fontein die ondanks de wind écht de vijf meter hoogte wel haalde.
Verder vond ik de Kamuro Sky, de Tears in Heaven en de Phalanx aardige cakes, maar veel te duur voor wat ze daadwerkelijk boden.
Absoluut dieptepunt was voor mij de Final Box, een cake met voornamelijk crackling tails die de absurde prijs van 109,95 moet opbrengen. Wat mij betreft is dit echt pure diefstal.

Ik heb mijn conclusie van vorig jaar vandaag bevestigd gezien, en die conclusie is dat Broekhoff voor mij heeft afgedaan, en nu definitief. Het prijs/kwaliteitsverschil met bijvoorbeeld de produkten van Marijn en Wolff is gewoon té groot. De enige uitzondering: de Super 4, voor mij al jarenlang veruit het beste produkt van Broekhoff, maar inmiddels in prijs bijna verdubbeld. Ik heb ze van de week nog één keer besteld, bij Katan, voor de formidabele prijs van 75 euro voor alle acht de cakes. In de folder van vanavond stonden ze voor 19,95 per stuk.....

Mij viel het ook echt tegen, de Kamuro Sky vond ik op zich nog wel goed. Alleen niet echt een Kamuro effect... De Phalanx (of faalangst, zoals die spreker hem noemde :p) had een raar foutje, hij had echt faalangst. De effecten die naar (voor de kijkers) links geschoten moesten worden, waren alleen maar plopjes (geen effect dus). Verder zaten er bij veel potten productiefoutjes in. Kan natuurlijk ook aan het weer gelegen hebben, dat een en ander nat is geworden...

Ik hoef in ieder geval, op Jewel in the Crown na, geen producten van Broekhoff! Ik ga lekker voor Dynasty en Marijn en nog wat andere merken!!!

Ik had nog de balen er van, dat ik 4 december tot 23:00 uur moest werken.
Maar ik zie al dat ik niks gemist heb.

Jammer dat Tuinwereld geen demo houd, Lesli is ook vele malen beter dan broekhof.
Ach ja 5 december heb ik wel me Lesli vuurwerk besteld.:D

Back
Bovenaan