Thundersky

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1843
Artikelnaam: Thundersky
Bruto Gewicht: 330 gr.
Aantal Schoten: 10 Schots
Effectomschrijving: Met doffe dreunen worden 10 boeketten gelanceerd.
Tijdsduur: 50 sec.
Stijghoogte: 25-30 m.
Richtprijs: € 4,80
Verpakkingseenheid: 36/1
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Laatst bewerkt:
Dit jaar 3 afgestoken. Doffe dreunen bij het verlaten van de tube!! :) Erg leuke boeketen erbij. Gewoon een super kaars voor de prijs!!! :D

Er mag niet meer dan 2 gram flash per tube, nu ook bij romeine kaarsen, want je had bijvoorbeeld ook 5 shots kaarsen met effect, zoals Flower Power van Broekhoff.

Serieus?, dan kunnen alle grote romeinse kaarsen wel uit het assortiment worden gehaald. Ik hoop toch echt dat het niet zo is, was van plan dit jaar veel kaarsen te kopen, maar straks hebben ze het effect vervangen door gewoon een lichtkogel zoals normale kleine romeinse kaarsen, dan zou ik toch flink balen.

ja zeg dat wel palmpistil.
want het is echt een goede kaars voor dat geld heb hem nou 2 jaar gehad en doet het echt gewoon goed voor dat geld doffe dreunen en mooie boeketen voor een romeinse kaars.

deze regeling gaat in per 2010, dit jaar zal je dus gewoon de vertrouwde kaarsen kunnen kopen, hetzij dat de importeurs deze het liefst niet overhouden....:wink:

Nee tuurlijk kan dat niet

Maar het is niet aan te raden. :)
Deze kaars zit in ieder geval in mijn collectie dit jaar!

.ιllιlı*xavier*lılılι.;214438 zei:
Kun je die gewoon in je hand houden? :O

Tuurlijk kun je die in je hand houden, maar als je hem gaat afsteken
zou ik hem toch even vastzetten aan een paaltje oid :)

Idd men kan hem in de hand houden,MAAR!!! dat raad ik je af.

Ik ga er dit jaar 23 van in Fan shape zetten.

grtz
Pyromaniac 1975

Je bent een rund als je met vuurwerk stunt?......:angry:
Heb je nog nooit gehoord van het feit dat er ook in romeinse kaarsen iets fout kan gaan?
Helemaal met zulke knallen is dit gewoon gevaarlijk.
Iedereen moet doen wat ie zelf wil maar alsjeblieft zeg, je hebt je hele leven spijt als je hand voor altijd beschadigd blijft....:cry:

Ik had de Thundersky dit jaar voor het eerst en ik ben zeer tevreden over deze kaars.
De boeketten verlaten de kaars met een ongelooflijk harde dreun.Volgend jaar zeker weer.
Aanrader.

Laatst bewerkt:
Mooi ding, de druk die vrijkomt wanneer hij schiet is echt heel mooi, alleen de burst hadden van mij wel wat harder gemogen. Maar echt een topding, zeker voor het geld. :)

Ik kan deze candle iedereen aanraden.
Had er met 23 stuks een fan van gemaakt zag er super uit.

grtz
Pyromaniac 1975

Laatst bewerkt:
ik zet ze altijd in de parasolvoet (wel van een grote parasol), erg veilig.
gewoon derin zetten werkt prima hier. hoef je verder ook niks te knutselen. als je geen parasolvoet hebt gewoon een stevige metalen buis ergens de grond in slaan en daar in zetten.

Back
Bovenaan