Thunderking Jumbo Box

De thunderking van Rubro is duidelijk de mindere knal, maar is denk ik ook de goedkoopste toch ?

Ik had deze ook besteld blijkbaar was deze er niet meer,ik ipv deze de monsters gekregen en die zijn heel erg goed ik durf zelfs te zeggen dat ze niet onderdoen voor binkies.

Net 1tje geprobeert. Ondanks het kleine formaat toch een redelijk goeie knal. Ik ben er blij mee. en al helemaal voor het geld wat ik ervoor betaald heb :)

De uitwerking vind ik prima voor wat je ervoor betaald! Maar op het plaatje zie je een mooie doos en dan denk je dat je er 80 in 1 grote doos krijgt!
Krijg je 10 doosjes in elk doosje dus 8 en zo gammel als de nete zitten ze verpakt!
En ik heb 2 pakjes open gemaakt en daarvan zijn er al 5 waarvan de pootjes los lieten!
En als je doorlontprojectje wilt maken en je trekt er een lont door aan de achterzeide van de lont van de thunderking trek je de lont van de thunderking er elke keer uit dus die moet je vast plakken!

Achja ik had er gelukkig maar 1 besteld en ben al pakjes aan het weggeven :P

Na een lange onzekerheid over dit produkt heeft Rubro het toch wel waargemaakt met deze single shots. Ze gingen gewoon erg hard, ze waren betrouwbaar en goedkoop. Had zeer weinig mislukte ploffers. Ze knalden de single shots van de buurt er makkelijk uit :D

Tip voor Rubro: Besteeds iets meer aandacht aan de verpakking. De plastic onderstukjes lieten geregeld los. Ef een druppeltje lijm op doen ;) Ook de complete verpakking was een beetje vreemd. 10 losse doosjes met een blaadje erop getaped. Het was toch een "Box"?

Na een lange onzekerheid over dit produkt heeft Rubro het toch wel waargemaakt met deze single shots. Ze gingen gewoon erg hard, ze waren betrouwbaar en goedkoop. Had zeer weinig mislukte ploffers. Ze knalden de single shots van de buurt er makkelijk uit :D

Tip voor Rubro: Besteeds iets meer aandacht aan de verpakking. De plastic onderstukjes lieten geregeld los. Ef een druppeltje lijm op doen ;) Ook de complete verpakking was een beetje vreemd. 10 losse doosjes met een blaadje erop getaped. Het was toch een "Box"?

helemaal mee eens

Er goede single shots voor deze prijs! Volgens jaar weer een doos/aantal doosjes met een touwtje eromheen halen :p

Er was er 1 die niet werkte, gelukkig was dat de gene die omviel en tussen mijn benen belande. Ik ben me wel rot geschrokken!

Zelf nog even getest bij Harten 4 en voor de prijs zijn ze wel grappig. Een echt harde knal hebben ze niet. Schrok wel toen ik het karton open trok want zat niet in zo mooie doos als de dummys en meeste pakketten vielen direct uitelkaar.

Ik lees her en der dat de binkies van marijn niet veel harder zouden gaan ? Nou ik heb veel binkies afgestoken en deze gaan wel degelijk stukken harder! Maar je betaald daarvoor ook meer voor.

binkie zal mischien dat tikkie harder gaan meer eerlijk is eerlijk.
Hier kosten ze 30e voor 80 singelshots.
Nou datvind ik erg goed!!
volgend jaar weer deze want vind ze best schattig!

Vergelijking van mij:

1. Binkie
2. Asian thunder
3. Thunderking (jumbo box)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

In het filmpje klinkt de thunderking wel erg zacht vergeleken de binkie en de asian thunder, in het echt heb ik de thunderking wel iets harder beleven. Ze geven een goede knal, zachter dan een binkie zeker, maar voor de prijs toch wel leuk.

Ik kan ze dit jaar krijgen , $25,- voor 80 , is dat het waard?
Ik zat een beetje rond te kijken op youtube , en daar dacht ik te zien dat het kleine thunderkings waren klopt dat?

Ja het zijn prima dingetjes!

Hier kun je de vergelijking met Secret Salute en andere knalcakes zien, die natuurlijk wel wat harder gaan (op het einde komen de Thunderkings). Ik was er meer dan tevreden mee, ik sla ze dit jaar zeker weten weer in. Je zult niet teleur gesteld raken bij de aanschaf van deze singleshotjes.

Ze zijn iets zachter dan de meeste single shots, daar is de prijs ook naar.
Toch zijn het leuke dingetjes, knallen nog best leuk als je ziet hoe klein ze zijn.

@Vuurwerkdord

Ik heb dit jaar nog niet veel prijzen gezien. Heb ze tot nu toe nog niet gevonden onder de 19,50 euro.

Ik vind ze perfect voor de prijs. Ben erg blij met deze prijsdoorbraak.

Back
Bovenaan