Thunderking Jumbo Box

Het zag bij ons ook groen van deze verpakkingen in de voorbestellingen, in de winkel ook enorm verkocht.... Knallen erg lekker.

Deze dingen bevielen mij erg goed! Harde knal, soms ook nog een mooi boeket, en lekker klein; handig mee te nemen. Toppertjes, alleen vind ik 25 euro nog wel vrij veel, maar ach, vuurwerk kost sowieso een hoop geld he! Fijne jaarswisseling iedereen!!!

Deze dingen bevielen mij erg goed! Harde knal, soms ook nog een mooi boeket, en lekker klein; handig mee te nemen. Toppertjes, alleen vind ik 25 euro nog wel vrij veel, maar ach, vuurwerk kost sowieso een hoop geld he! Fijne jaarswisseling iedereen!!!

Ik had er 80 voor 21 euro, prima prijs voor deze leuke dingen!

Degene die ik met mijn medestokers had die knalden echt gevaarlijk laag, wel een loeiharde knal.

Daar had ik ook last van, de meesten klapten behoorlijk laag. Hierdoor leek de knal harder dan een Asian Thunder, wat in werkelijkheid gelijk is denk ik.

Gevaarlijke dingen, van de 80 die ik er had knalde er zeker 5 in de tube en ontzettend veel een paar meter boven de tube.
De knal is gewoon goed maar ik vind ze eigenlijk te gevaarlijk.

Heerlijke knal, en voor de prijs van 19,95 die ik ervoor betaald heb,natuurlijk helemaal top.
Super artikel, maar ook ik kan idd beamen dat deze niet bijster hoog kwamen en er toch een paar in de tube bleven hangen.

Nice sisser , precies hetzelfde had ik met 42 thunderking basics van lesli. Met roze lont heb je zo je eigen hoogmoed haha.
Hier had ik ook een paar testers van , de thunderking jumbo box. Wat een felle krengen.

DSCN0641.jpg

DSCN0642.jpg

DSCN0640.jpg

Leuk , houd je lekker bezig.

echter is de Richtprijs: 47,50 wat overdreven, kan het bij vechtweelde voor 25 euro krijgen.

Leuk , houd je lekker bezig.

echter is de Richtprijs: 47,50 wat overdreven, kan het bij vechtweelde voor 25 euro krijgen.

ik weet het niet 100% meer zeker maar waren ze toen ze voor het eerst uitkwamen niet 47,50? sindsdien denk ik dat het gewoon een verkooptruc is om te laten blijken dat deze een fixe korting hebben.

ik weet het niet 100% meer zeker maar waren ze toen ze voor het eerst uitkwamen niet 47,50? sindsdien denk ik dat het gewoon een verkooptruc is om te laten blijken dat deze een fixe korting hebben.

Nee deze dingen zijn gewoon een verkooptruc vanaf het begin. Maar wat maakt het nou eigenlijk uit. Zolang de prijs maar goed is toch?

Back
Bovenaan