Thunderking Jumbo Box

Ben erg benieuwd naar hoe deze gaan. bij mij in de buurt kan ik hem voor €30 krijgen lijkt mij een top prijs voor 80 single shots. ik ging nooit naar deze winkel maar ze hebben dit jaar wel hele leuke aanbiedingen waaronder de Secret Salute voor maar €20 dus dit jaar ga ik er wel even langs voor deze mooie prijsen.

Ik heb een PMmetje gestuurd naar Wim (van Rubro Nederland) Met de hoop wat meer duidelijkheid te krijgen omtrend het precieze effect. Zodra ik antwoord heb zal ik dat hier neerzetten.

Een quote van mezelf van 17 november. We zijn nou 3 weken verder, maar ik heb geen antwoord terug ontvangen.
Ik vind het geen punt dat het effect geheim moet blijven of iets dergelijks, maar maak dit kenbaar en draai er niet omheen...

Wim, ik vermoed dat jij dit berichtje ook zult lezen. Zou je (in dit topic of in een pm) kunnen aangeven waarom er na de vele vragen nog steeds geen precieze effectbeschrijving wordt gegeven? Het is in dit geval toch (minimaal) 25 euro waarvan de klant wel graag zou willen weten wat hij ervoor terug krijgt.

Groetjes Woutz.

p.s. No hard feelings ;)

Laatst bewerkt:
Vandaag de dummi van deze box gezien, kleiner dan ik had verwacht.. volgens mij zijn deze singelshots ongeveer de size van de zogeheten thunderking basics
maar dan hoeft het nog niet zo te zijn dat de knal daar onderleid !
ga ze zelf denk ik toch nog halen !

Vandaag de dummi van deze box gezien, kleiner dan ik had verwacht.. volgens mij zijn deze singelshots ongeveer de size van de zogeheten thunderking basics

o oke , had zelf eigenlijk verwacht dat ze de normale grootte hadden zoals de King Of Thunders ... maar we wachten gewoon af :D

Ik begin toch steeds meer te twijfelen of ik deze moet gaan kopen. Het is me allemaal toch iets te onduidelijk. Misschien zijn ze leuk voor erbij. Maar voor de serieuze single shots neig ik toch weer naar de asian thunder en binkies. Misschien toch maar gewoon asian thunder/binkies bestellen in de voorverkoop. Als er dan alsnog positieve berichten komen kan ik in de winkelverkoop altijd nog een doosje meepakken.

Dat hoeft nog helemaal niks over de knal of uitwerking te zeggen natuurlijk. Als ze wat compacter zijn drukt dit wel de kosten wat betreft transport :)

De 29e zal vast al wel een filmpje verschijnen van iemand die niet kan wachten, dus wie ze niet besteld heeft kan dan alsnog een pakje kopen natuurlijk.

Weet niet of ze hier te koop zijn, maar als ze er zijn schaf ik wel een pakketje aan. Ga er van uit dat Rubro ons goede kwaliteit levert.

Zo te zien is er nog niet veel bekend over dit product. Na al deze posts gelezen te hebben vermoed ik dat der niet veel meer bekend zal worden gemaakt voordat ze verkocht worden en we het horen van iemand die ze zelf heeft afgestoken. Op 28 December tussen 9 en 10 smorgens kan ik ze ophalen. dan ga ik naar een vriend toe en steken we er een paar af en maken uiteraard een paar filmpjes het liefste hebben jullie natuurlijk ook een filmpje wanneer het donker is dus we zullen zien hoe laat het filmpje klaar is in ieder geval op 28 december hebben wij een filmpje gemaakt van dit product en zullen het ook gelijk hier posten wanneer hij klaar is.

Zo te zien is er nog niet veel bekend over dit product. Na al deze posts gelezen te hebben vermoed ik dat der niet veel meer bekend zal worden gemaakt voordat ze verkocht worden en we het horen van iemand die ze zelf heeft afgestoken. Op 28 December tussen 9 en 10 smorgens kan ik ze ophalen. dan ga ik naar een vriend toe en steken we er een paar af en maken uiteraard een paar filmpjes het liefste hebben jullie natuurlijk ook een filmpje wanneer het donker is dus we zullen zien hoe laat het filmpje klaar is in ieder geval op 28 december hebben wij een filmpje gemaakt van dit product en zullen het ook gelijk hier posten wanneer hij klaar is.

Blijft jammer dat de verkoopdagen de 29e beginnen :P, Maar wel tof dat je een filmpje gaat maken. alleen waarschijnlijk bestel ik ze zelf op de gok :)

Grtz,

Blijft jammer dat de verkoopdagen de 29e beginnen :P, Maar wel tof dat je een filmpje gaat maken. alleen waarschijnlijk bestel ik ze zelf op de gok :)

Grtz,

Sorry maar bij Anovuurwerk in Milheeze beginnen de verkoopdagen tog echt op de 28ste verbaasde mij ook maarja hoe sneller hoe beter ;).

Sorry maar bij Anovuurwerk in Milheeze beginnen de verkoopdagen tog echt op de 28ste verbaasde mij ook maarja hoe sneller hoe beter ;).
Sorry maar dat geloof ik niet. Het is simpelweg niet toegestaan volgens de huidige regelgeving. (De 28e mag alleen gebruikt worden als een van de 3 laatste dagen van het jaar (29, 30 en 31 dec) op een zondag valt.
Overigens zie ik op de site van Ano de volgende openingstijden voor de losse verkoop staan:
Donderdag: 29-12 van 7.00 tot 22.00 uur
Vrijdag: 30-12 van 7.00 tot 22.00 uur
Zaterdag: 31-12 van 7.00 tot 20.00 uur
En openingstijden zijn tot en met Woensdag 28 december. (waarná dus de verkoop van start gaat).

Ik denk toch echt dat je tot de 29e geduld moet hebben.

klopt jullie hebben gelijk ik ging net even naar beneden aan men moeder vragen of het wel klopte hun hadden het besteld ik kon toen niet maar ze was ervan overtuigt dat het de 28ste was dus ik op dat bonnetje kijken en het was inderdaad de 29ste ze zeggen dat dat vrouwtje tog echt de 28ste zei maarja.. dan maar op de 29ste het filmpje he.

Hoeveel dozen zitten er in een karton ?

we hebben namelijk 12 dozen besteld en ik vroeg me af hoeveel kartonnen dit zijn ?

Deze zijn sinds gister ook op de Pyrovoordeel.nl website toegevoegd.
De Standaard prijs is dan Euro 25,00 maar met de VWC kortingscode kosten ze maar Euro 20,- voor 80 stuks.

Ben wel erg benieuwd hoe deze in real life presteren. Hopelijk wordt er IETS waargemaakt van de geschepte "secret / silver salute" uitwerkingen. Ik verwacht daarbij geen mine, maar wel een ti-boeketje en goede knal.

En ondertussen al meer nieuws omtrend de uitwerking? Ik geloof niet dat niemand op dit forum hier meer over zou kunnen vertellen. (En dan wel graag meer dan alleen het gerucht 'Het zouden losse tubes uit de secret salute zijn').

Anybody?!?

Ik begin toch wel een beetje te vrezen dat me eerder gestelde theorie uit gaat komen..Hoe moeilijk kan het tenslotte zijn om ef een filmpje te schieten?

Back
Bovenaan