[Film] 32x Hindoe 1000s - Nog 10 uur!

Heerlijk geweld is dit toch! :)
Even ter verduidelijking voor ruben fransen, dan had er bij het filmpje dus gestaan 1 January 2011, 00:07 :wink: Ook de titel geeft het al aan, 10 uur te gaan.
Geeft niks hoor, krijg je hè van het vuurwerk afkicken, hebben we allemaal wel last van denk ik :p

mooi filmpje man .
maar ik had ze niet in een web gelegt maar pal naast elkaar .
want dan heb je veel langer plezier gehad denk ik

mooi filmpje man .
maar ik had ze niet in een web gelegt maar pal naast elkaar .
want dan heb je veel langer plezier gehad denk ik

Ja, dat was wat minder logisch neergelegd inderdaad en na die eerste eindbom waren we ook wel van mening dat dit nét even te gek was haha, maarja, toen was er vrij weinig meer aan te doen... :p Zoals je ziet, echt staan springen daar, helemaal gek. :D

Heb dit filmpje nu al 100x gezien en kan niet anders zeggen.....
Dit is tog wel het meest fantastiesche filmpje van Mike ever!!
Ik hou van rollen!!
Heb je dit jaar weer zoon bizar matten projectje in petto?

Heb dit filmpje nu al 100x gezien en kan niet anders zeggen.....
Dit is tog wel het meest fantastiesche filmpje van Mike ever!!
Ik hou van rollen!!
Heb je dit jaar weer zoon bizar matten projectje in petto?

Credits voor iedereen die eraan mee deed he, is slechts met mijn camera gefilmd. :wink:
Voor dit jaar (2011/2012) staat ie niet gepland nee, wel een filmpje van 2010/2011 met aftellen, maar die was met 16 stuks. :)

Veeg je je zooi nou eigenlijk wel eens op?
:D

Altijd. :angel:

Voorbeeldje van O&N 2008 staat nog online, altijd netjes even opruimen, de gemeente haalt het daarna weg bij de boom. :)

IMG_7506.JPG

IMG_7564.JPG

heel netjes geveegt!
Het vegen vind ik zelf altijd wel leuk!
Maar als je meer dan 50 rolletjes weg knalt is het vegen denk ik wel een rot klus:P
ag ben benieuwd na je andere(nieuwe( matten filmpjes!

AL zo vaak gezien maar nog nooit gereageerd, vind dit toch eingelijk de leukste aftelvideo van vwc tot nu toe!

Back
Bovenaan