Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hij bleef nog wat langer doorgaan in m'n finale en toen hoorde ik de knalletjes opeens wel...knalleTJES dus. Niks bijzonders, kan zich niet meten met andere grote knalbakken.
Ik vond hem tegenvallen de knallen waren net zo hard als elke willekeurige singleshot en hij duurde te lang.
15 euro is meer dan genoeg voor deze cake en dan moet je hem zeker niet om 24:00 afsteken..
Het is geen klapper inderdaad. Maar leuk om ff een dikke minuut wat knalletjes te hebben. Leuk te combineren met zo een langzaam fluitblok bijvoorbeeld. Had er 19,95 voor betaald, meer heb ik er ook niet voor over.
Twee tegelijk geschoten, vond hem matig. Ti-boeketje was bijna totaal verdwenen. Knal was niet harder dan een siercake... Sommige siercakes hebben zelfs een hardere burst. Op de demo was hij veel beter dan in de straat. Erg jammer, maar nog een leuke knalcake voor het geld!
Leuke knalcake voor diegene die graag lang plezier wilt hebben voor weinig geld.
Schoot fors trager dan de demo-versie waardoor ik met timing niet uit kwam bij een projectje.
Sneller of in up-tempo was ie beter geweest, maar voor die prijs kan het er mee door
Heb er ook 2 gehad en vond het niet echt een super ding. Tempo was om te huilen en de knallen waren vooral heel wisselend. Voor de 19,95 die ik ervoor heb betaald zeker geen miskoop maar het kan veel beter.
Tempo is toch wel erg rustig voor zoveel schoten, ik vind hem dan toch iets te langdurig. Als ik hem op film beoordeel, is de knal aardig. Laatste salvo is wel een goed einde van de bak.