Thunderking 100 shots

100 shocks met een label erom. Voor 4 thunderkings betaal je bij hun 1,25, dus de prijs van 29,95 is gewoon normaal. Wat is het kruitgewicht van deze cake? Als je 100 Thunderkings haalt zit je aan 380gr.

Tempo had wat hoger gemogen.

100 shocks met een label erom. Voor 4 thunderkings betaal je bij hun 1,25, dus de prijs van 29,95 is gewoon normaal. Wat is het kruitgewicht van deze cake? Als je 100 Thunderkings haalt zit je aan 380gr.

Misschien zit er wel een reservelont aan deze doos. Steek je beide lonten tegelijk aan voor wat meer tempo.

Persoonlijk vind ik dit een prima tempo. Niks meer aan doen. Katan zit hier in de buurt dus kans is aanwezig mocht tie goed uitpakken bij een demo dat ik deze haal.

Op de doos staat 500 gram ;)

Persoonlijk vind ik dit een prima tempo. Niks meer aan doen. Katan zit hier in de buurt dus kans is aanwezig mocht tie goed uitpakken bij een demo dat ik deze haal.
Ik vind het tempo ook prima, lekker een minuut rammen. Ik hoop alleen dat de knallen niet zo zijn als van dat andere blokje uit de China label lijn (naam ff kwijt), dat was namelijk een drama.

Tempo is zeker niet slecht, maar toch zie ik hem een aantal keer wat inkakken. :wink:
ff offtopic nog,
Persoonlijk vind ik voor een 100 shotter dit een heel mooi tempootje, scheelt niet zo gek veel maar het "swingt" toch net iets meer.

Voor dat aantal shots en die prijs zeker een cake om in de gaten te houden.
Vind het tempo ook prima, nu hopen dat de knallen goed zijn en je hebt een topper.

Back
Bovenaan