PSVfanatics_geleen
VWC lid
Klopt Twente ach ja is vast een kindje die van alles mag kopen van papie en mamie. En Die vinden alles mooi zonder dat ze weten hoe die eruit ziet xD
haha grapjas, kind van 23 met een fatsoenlijke baan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Klopt Twente ach ja is vast een kindje die van alles mag kopen van papie en mamie. En Die vinden alles mooi zonder dat ze weten hoe die eruit ziet xD
haha grapjas, kind van 23 met een fatsoenlijke baanmeteen van die aangevallen reacties hier, voro mij is dat product nieuw en aangezien ze het bij mij in de buurt verkopen, en dit filmpje erbij plaatsen , ga ik er wel van uit dat dit toch het filmpje is van de Thundergod (anders moeten ze hem niet plaatsen) en op basis van het filmpje vind ik dat het best wat van een kleine shell weg heeft. Is dat wel duidelijk? zonder dat iemand zich aangevallen voelt?
ja iddheb je een site van die winkel voor ons
www.vuurwerkgeleen.nl moet je natuurlijk wel ff zoeken.
Dit is het filmpje die in eerste instantie erbij vermeld werd, maar zoals ik al zei is die later weggehaald.
Op de VWC Open Dag bij Lesli hebben ze ons laten weten dat de Thundergod absoluut niet hiermee te vergelijken is. Ik denk dat dit de reden voor het verwijderen is geweest...
Hier nog een foto, twijfel om hem vanavond te testen ... ben erg benieuwd!
+ YouTube Video | |
Vind je het heel gek dat ie lafaards geen filmpje op vuurwerkplanet zetten? En dit is liegen over de effectomschrijving... niks gouden regen en titanium knal.
Nu verdienen ze het om aangeklaagd te worden.. net zoals met het aantal gram wat ze steeds zeiden.
+ YouTube Video | |