Thundergod [Uitloop]

Heel erg benieuwd. Had inderdaad geweldig geweest als het diegene uit het T-bone pakket was, maar dat is hij niet. Toch ga ik hem kopen, als hij tegenvalt, jammer dan! Filmpje zal volgen:D

Er staat bij effectomschrijving: professionele single shot, maar dat lijkt mij al niet mogelijk met 10,8 gram, plus mede dat 7 euro dan wel heel duur is lijkt mij. is vast een foutje.

Zou het niet mogelijk kunnen zijn dat dit een omlabeling van Bounce is uit The One and Only?

Dat is het niet. ik had vorig jaar 3 stuks bounce en ik vond ze super mooi maar het was zeker geen gouden regen effect zoals bij deze single shot word beschreven. Het effect van de bounce was een kleurrijke waaier.

Voor 7 euro verwacht ik toch echt een 50grams boeket die even mooi is uitgewerkt als die van de Gold members. Alleen dan natuurlijk een stap groter.

Maar 10,8 gram , dat MOET een fout zijn. Ik vind het iedergeval erg jammer. En heel toevallig staat er ook geen filmpje van dit product op vuurwerkplanet.

doordat ik op fpm heb gelezen over 10gram heb ik hem er meteen uitgehaald,zolang er geen filmpje is komt hij er niet in

Ik denk toch dat je je daar niet in moet vergissen Rob!
de straatbaas is zo te zien toch géén klein ding:)
evenals de KICKSTARTER!:p(ha, da's je zwakke plek!)

Hier een foto van de thundergod!

k99chc.jpg

(Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

@pyro99

Kun je wat zeggen over het formaat en het gewicht?
Stond er toevallig op hoeveel gram kruit er in zit? (aangezien ik niet geloof dat er maar 10 gram in zit)

@pyro99

Kun je wat zeggen over het formaat en het gewicht?
Stond er toevallig op hoeveel gram kruit er in zit? (aangezien ik niet geloof dat er maar 10 gram in zit)

Formaat zou ik morgen even posten, er zit 10.8gram kruit in en valt onder catogorie 3 vuurwerk:wink:

--pyro99:bye:

Klopt Twente ach ja is vast een kindje die van alles mag kopen van papie en mamie. En Die vinden alles mooi zonder dat ze weten hoe die eruit ziet xD

Back
Bovenaan