Thunderbrick (Knock Out XL)

Tunit

VWC lid
Ook wel bekend als Knock Out XL

Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Thunderbrick
Netto Kruitgewicht: 97,2 gram
Aantal Schoten: 36 schots
Effectomschrijving: 36 schots knalkomeet met maximale titaniumburst en finale! Dit product bevat de gepatenteerde Pyromould techniek. Pyromould is een nieuwe revolutionaire manier van vuurwerk maken.
Tijdsduur: 50sec
Stijghoogte: 15-20 meter
Effectdiameter: 2 meter
Richtprijs: € 8,99

Info: goedvuurwerk.nl
Foto's/Filmpjes: Tunit

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    154,9 KB · Weergaven: 0
  • image.jpg
    image.jpg
    162,9 KB · Weergaven: 0
  • image.jpg
    image.jpg
    191 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet dat dit eigenlijk de Knock Out XL is, hier is al een topic van bij de Knock Out collectie.

Dit jaar is de cake met behulp van de Pyromould techniek gemaakt. Dit vind ik toch wel interessant. Ben benieuwd of dit invloed heeft op de uitwerking.

Zie deze net pas, gelijk het filmpje bekeken en balen dat er geen verkooppunt in de buurt is, leuk blokkie voor die prijs!

Ik weet dat dit eigenlijk de Knock Out XL is, hier is al een topic van bij de Knock Out collectie.

Dit jaar is de cake met behulp van de Pyromould techniek gemaakt. Dit vind ik toch wel interessant. Ben benieuwd of dit invloed heeft op de uitwerking.

Ik heb het filmpje bekeken op de website van goedvuurwerk.nl en ik zie dat er zeker wel een verschil zit in vergelijking met de oude (in positieve zin)

deze die liepen echt hard.. ze zijn uitverkocht hier en daar zal nog een winkel wat hebben.
er wordt wel eeen vervanger gegeven vanuit lesli maar dat is wel een sierpot

Komt waarschijnlijk omdat ze aan het stunten waren. Normaal kosten ze 8.99 nu als pakket voor 10 euro met 25 singelshotjes erbij. Liep ook erg hard hier!

Ik heb ze wel 2 keer bestelt. En ga ze maandag ophalen. Helaas is het vaak zo dat ze die dag de bestelling nog bij elkaar moeten zoeken. Afwachten dus.

ligt een beetje aan hoe de winkel het doet, wij hebben alle thunderbricks die we geleverd hadden gekregen voor bestellingen appart gezet en wat we nodig hebben hebbe we zo goed als compleet voor die klanten.

tevens hebben wij al reeks bestellingen voor maandag klaar staan voor de klant.

kwa bestellingen niet elke winkel kan de bestellingen klaar zetten omdat ze de ruimtes niet hebben in de betreffende bunkers, dus die lopen op moment als de klant komt

Wat een lekkere beukerd!
Gisteren na het personeelsuitje een thunderbrick de lucht in geschoten.
Lekkere dreunen ondanks de kleine tubes .
Vergelijkbaar met een binkieknal.
Kortom aanrader er staan er nog 6 op me te wachten
DSC_0048.jpgDSC_0050.jpg
Morgen op de gok toch nog even naar de welkoop rijden om er 4 bij te scoren voor de finale dit jaar!
Ook de singleshots van de comboactie verraste mij in positieve zin .

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan