Avalanche VWC lid 5 jan 2024 #21 Dit was één van de verassingen van de avond! Heerlijke compound die de verwachtingen echt wel overtrof! Hierbij de video:
Dit was één van de verassingen van de avond! Heerlijke compound die de verwachtingen echt wel overtrof! Hierbij de video:
C cougar VWC lid 16 dec 2024 #22 Filmpje gemaakt bij de demo van het Knalpaleis. Leuke compound voor het inschieten.
chrissie81 VWC lid 5 jan 2025 #23 Deze begin vorig jaar bij een outlet gekocht, zonder eigenlijk te weten wat het was Maar was positief verrast! Erg leuk gevarieerd bakje!
Deze begin vorig jaar bij een outlet gekocht, zonder eigenlijk te weten wat het was Maar was positief verrast! Erg leuk gevarieerd bakje!
GMP VWC lid 28 mrt 2025 #24 Ik ben dik tevreden voor die 5 tientjes (ondanks dat ie vroegah goedkoper te vinden was, begreep ik).
Ik ben dik tevreden voor die 5 tientjes (ondanks dat ie vroegah goedkoper te vinden was, begreep ik).
Knettermans VWC lid 28 mrt 2025 #25 GMP zei: Ik ben dik tevreden voor die 5 tientjes (ondanks dat ie vroegah goedkoper te vinden was, begreep ik). Klik om te vergroten... Als Rock & Raw heb ik hem ook wel eens goedkoper gekocht maar het is echt een leuk ding en die 50 Euro zeker waard.
GMP zei: Ik ben dik tevreden voor die 5 tientjes (ondanks dat ie vroegah goedkoper te vinden was, begreep ik). Klik om te vergroten... Als Rock & Raw heb ik hem ook wel eens goedkoper gekocht maar het is echt een leuk ding en die 50 Euro zeker waard.