Thunderation 36sh

Dat is nogal logisch dat ik die erbij pak, omdat dit de benaming is die wordt begrepen voor de eerst uitgegeven versie bij katan, waar de ti-boeketten wel aanwezig waren.

Leuk dat je je zegje heb gedaan? Had je dit niet even anders kunnen formuleren?
Discussieforum, ik juich het toe! Maar als er alleen maar meer onduidelijkheid ontstaat, doordat mensen niet goed lezen, dan vraag ik mij af, wat het nut van het voeren een discussie is.

Of je eerder bent opgelicht weet ik niet, maar hier is geen sprake van oplichting. Vind je dat je wel bent opgelicht, dan zou je ten alle tijde contact op kunnen nemen met Katan. Dat is trouwens ook vermeld tijdje geleden.

Toch snap ik je probleem niet. Je maakt van een mug een olifant heb ik het idee.

Bovendien, vraag ik me ten zeerste af, waarom ik met Katan contact zou moeten opnemen, omdat ik elders ooit ben opgelicht. Verklaar dat eens?

Hoe je het ook wendt of keert:

De Thunderation met kroontje/salute van Katan is op.

Als je hem besteld hebt voor de melding dat hij op was op VWC: dan krijg je de Thunderation MET kroontje/salute.
Als je daarna hebt besteld: krijg je de nieuwe versie zonder kroontje/knal ( alla canonball ).

Maarrrrr.....als de Thunderation met kroontje nog wordt afgekeurt door de zgn. keuringsinstanties ( zoals meerdere producten altijd net voor de verkoop worden afgekeurt ) dan levert Katan de Silver Salute van Wolff uit ( met kroontje en nog steeds een behoorlijke harde salute ).
Simpel toch???

Van oplichting is hier geen sprake, onwil ook niet: eerder onmacht denk ik.
Het gebeurt wel vaker.
Wie herrinnert zich de Dragster van Wolff nog??? Was op hun demo MEGA hard, en werd als doffe dreun uitgeleverd.......
Of de grote rol van Lesli: die bestond ineens uit alleen maar van die kleine rode rotjes en zonder dikke en zonder eindbom.....net zoiets als dit verhaal.

Ik acht de kans groot dat hij wordt afgekeurt, want hij knalde wel hard hoor.

Heeft B&W of Hardix toen ook niet zo'n artikel gehad die zo hard knalde en net voor de verkoop werd afgekeurd?
Lesli had toen ook zo'n artikel.....een soort piramide op z'n kop ofzo....ook afgekeurd.

We kunnen wel 3 biljoen jaren hier over door speculeren, feit is gewoon dat de eerste voorraad gewoon al helemaal op is, dat wil zeggen vanwege de succesvolle verkoop aan winkeliers én consumenten. Dan kunnen nog honderden mensen hier de teleurstellingen neerzetten, maar dat verzacht de situatie niet. We moeten er ook niet té ver op in gaan, dat is zonde.

Volgend jaar is het wellicht voor ons, Katan, een goed idee om een zeecontainer vol met die blokjes te laten komen, en dan voor hij verscheept word nogmaals naar China gaan om het resultaat te bekijken. Duwen ze er weer andere effecten in, mogen ze alles opnieuw gaan maken.
Niemand had ooit durven dromen dat de eerste versie van dit blokje zo'n succes was... Mensen die hem op tijd besteld hebben, veel knalplezier met oud en nieuw en mensen die te laat waren: de nieuwe versie is ook erg goed (ZEKER in combinatie met de prijs) want welke knalcake met 36 shots kost nou € 10,00?

Het enige wat je Katan kan verwijten is dat de voorraad misschien NOG groter had moeten zijn, maar geloof mij. Bij iedere importeur die knalblokjes verkoopt met een salute-je erin gaan de laatste dozen voorraad in deze dagen de vrachtwagens in! Of je nu 100 of 1000 dozen op voorraad zet, op gaan ze hoe dan ook!

Vanaf nu gewoon verder discusseren over de 'gewijzigde' Thunderation, zonder kroontje maar wel met fijne dreunen in de lucht en groene en rode sterren. :)

Toch snap ik je probleem niet. Je maakt van een mug een olifant heb ik het idee.

Bovendien, vraag ik me ten zeerste af, waarom ik met Katan contact zou moeten opnemen, omdat ik elders ooit ben opgelicht. Verklaar dat eens?

Probleem? Ik heb geen probleem aangegeven, enige dat ik aangeef is, dat het niet de bedoeling is, om informatie verkeerd te interpreteren, of om het niet zorgvuldig te lezen.

Volgens jou steekt de vork anders in de steel? Dat is niet mogelijk, want het gaat in dit geval over katan en niet om jouw mogelijke oplichting in het verleden elders.
Blijkbaar is het feit dat de 1e versie op is, voor jou (door die ervaring) een ander verhaal dan dat het bijvoorbeeld voor mij is.

Wil je dan iets zeker weten, dan kun je beter met katan contact opnemen en om duidelijkheid vragen. Dat noem ik niet van een mug een olifant maken, maar raad geven.

Hallo mensen van Katan.

Super jammer dat de thunderation is veranderd van samenstelling....

Was van plan om vanuit Friesland (Drachten) naar Doetinchem te rijden om zekers een stuk of 10 van deze potjes en meer spullen te halen!

Ik twijfel nu alleen om de Thunderation om wel te gaan, het filmpje van de 2e zending is erg onduidelijk zou hier ook een nieuw filmpje van geplaatst kunnen worden door jullie?
Er worden best veel demo's geschoten op dit moment en vast een goed filmpje te maken kan ik misschien een beter beeld krijgen van deze pot en ik niet voor een teleurstelling 320 kilometer ga rijden....

Alvast vriendelijk dank!

Hallo mensen van Katan.

Super jammer dat de thunderation is veranderd van samenstelling....

Was van plan om vanuit Friesland (Drachten) naar Doetinchem te rijden om zekers een stuk of 10 van deze potjes en meer spullen te halen!

Ik twijfel nu alleen om de Thunderation om wel te gaan, het filmpje van de 2e zending is erg onduidelijk zou hier ook een nieuw filmpje van geplaatst kunnen worden door jullie?
Er worden best veel demo's geschoten op dit moment en vast een goed filmpje te maken kan ik misschien een beter beeld krijgen van deze pot en ik niet voor een teleurstelling 320 kilometer ga rijden....

Alvast vriendelijk dank!

Ik heb een filmpje gemaakt. was alleen eerst niet van plan om het online te gooien was namelijk een test film met mijn nieuwe camera. ik ga kijken of ik hem eruit kan knippen en dan zet ik hem online :wink:

Ik zelf zou er geen 320km voor rijden in ieder geval :wink:

Hier het beloofde filmpje. via megaupload gedaan om kwaliteitsverlies te voorkomen.

Let op dit is een filmpje wat ik heb gemaakt om mijn camera te testen het was de eerst keer filmen met deze camera. het is dus nooit de bedoeling geweest dat deze op internet zou komen. let dus ook niet op het commentaar!!

http://www.megaupload.com/?d=GM83QQFG

Hoi, iedereen

Weet iemand ong. hoe hard een zo'n knal is

gaat die knal even hard als een nitraat, vlinder , beton vlinder

bedankt

Zoiets kun je niet goed vergelijken, er zit een maximaal aantal grams flash in, dus vergelijk het met een No mercy van Wolff en de canonball van Katan.

Zoiets kun je niet goed vergelijken, er zit een maximaal aantal grams flash in, dus vergelijk het met een No mercy van Wolff en de canonball van Katan.

Wat ik dus begrijp is dat de 1e versie net zo hard knalt als de 2e versie alleen is het verschil de ti boeket en de gekleurde ballen? Lijkt me anders best sterk dat alleen het kroontje eruit gehaald is.

Laatst bewerkt:
Volgens mij zijn een hoop VWC,ers blond.
Een 36 shots knalcake voor een tientje.
De silver salute is meer dan 2x zo duur.
Je hebt 3 keuzes:
1 je koopt de thunderation
2 je koopt deze niet want ......zie optie 3
3 je koopt de silver salute
En hou nu eens op met dat gezeik......stelletje blagen
O ja , de bang2bang is ook nog een optie!!!???!!!

ik Heb vandaag me vuurwerk opgehaald heb gelijk maar netjes gemeld dat ik graag ti salute wou en wat kreeg ik Silver salute van wolf ga zo ff testen:D Had 39 graden koorts maar dat hield me er niet vanaf naar katan een uur te rijden en uur weer terug natuurlijk:p

Ik heb net een thunderation afgestoken.
Ik heb ondanks de beloftes de FOUTE versie gekregen. Dus met rode en groene sterren en GEEN ti boeketje!!

We hadden bij het afhalen nog wel gevraagd of wij de juiste, 1e versie zouden krijgen. Ja, die kregen we werd verteld. Nou NIET DUS!!

Laat die Silver Salutes maar komen, ik haal ze volgend jaar wel op.

Hier een foto:
PC300082.jpg

En hier in vergelijking met de Silver Salute van Wolff:
PC300080.jpg

De goede versie die ik kreeg was de echte silver salute van wolf en je betaalde geen 22 euro maar 10 euro net getest wat een knallen verdomme geweldig:D

Back
Bovenaan