Thunderation 36sh

Ik heb hem vanavond ook live gehoord in groenlo bij de demo. ik moet zeggen dat ik de knal niet eens in de buurt vond komen van de echt silver salute dus ook dat is er minder op geworden. jammer dat ik te lang heb gewacht met bestellen had een karton gewilt maar dat gaat nu niet meer door. alleen al om het ti boeketje.

verder vind ik het wel heel goed van katan dat ze er eerlijk voor uit komen dat er wat fout is gegaan. ze hadden ook niks kunnen zeggen natuurlijk maar dat doen ze niet en dat vind ik een groot + punt.

ik heb ze dus allebei live gezien/gehoord en vond de 2e zending veel zachter knallen dan de 1e zending :sad: vind het nu eigenlijk meer het kleine broertje van de cannonball

hooo dat is niet zo mooi gelukkig heb ik als eerste besteld nog 1 vraag hoe kun je de versies herkennen dan weet ik teminste zeker dat ik de goede krijg.

Geloof je ons niet? We gaan geen leugens de wereld in helpen Gizmo Raider. Komen eerlijk naar buiten met het vervelende nieuws dat de eerste lichting op is....

Je doet het of het geweldig of speciaal is dat jullie dat doen, het is niet meer dan normaal dat jullie dit naar buiten brengen.:bye:

Ik heb hem vanavond ook live gehoord in groenlo bij de demo. ik moet zeggen dat ik de knal niet eens in de buurt vond komen van de echt silver salute dus ook dat is er minder op geworden. jammer dat ik te lang heb gewacht met bestellen had een karton gewilt maar dat gaat nu niet meer door. alleen al om het ti boeketje.

verder vind ik het wel heel goed van katan dat ze er eerlijk voor uit komen dat er wat fout is gegaan. ze hadden ook niks kunnen zeggen natuurlijk maar dat doen ze niet en dat vind ik een groot + punt.

ik heb ze dus allebei live gezien/gehoord en vond de 2e zending veel zachter knallen dan de 1e zending :sad: vind het nu eigenlijk meer het kleine broertje van de cannonball

Kan ik hieruit opmaken dat de eerste versie ook tegenviel? Damn wat een miskoop anders..:frusty:

Is het filmpje van de eerste Thunderation al online ?
Ik zie alleen een filmpje van de 2de batch dus zonder TI boeketje.

Voor alle mensen die de Thunderation voor het bericht (dat de lichting op is) op Vuurwerkcrew besteld hebben (dus ook ALLE mensen die geen lid van VWC of FPM zijn) krijgen de cake met Titanium Salutes!

100%.

P.s. de cakes met salute erin kunnen nog afgekeurd worden, hou daar ook rekening mee! Het heeft z'n nadelen maar ook wel z'n voordelen!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Is niet zo moeilijk; alle orders tot een bepaald order nummer die tot die datum besteld zijn dat we bekend maakte dat de eerste lichting op is die ontvangen gewoon de goede thunderation.

P.s. de cakes met salute erin kunnen nog afgekeurd worden, hou daar ook rekening mee! Het heeft z'n nadelen maar ook wel z'n voordelen!!

Wat zou het voordeel hiervan zijn?

Maar de kans bestaat hierdoor dus ook, dat de eerste mensen de lading met salute (1e lading) dus ook niet krijgen?

Wat zou het voordeel hiervan zijn?

Maar de kans bestaat hierdoor dus ook, dat de eerste mensen de lading met salute (1e lading) dus ook niet krijgen?

het nut ervan is wat Mike ook al zelf heeft aangegeven volgens mij: je krijgt dan de silver salute van Wolff...

Tenminste: zo heb ik het begrepen?

Kan ik hieruit opmaken dat de eerste versie ook tegenviel? Damn wat een miskoop anders..:frusty:

Voordat je een bericht plaatst is het misschien gemakkelijk de tekst nog een keer duidelijk door te nemen want er is geschreven:

Met andere woorden: Tijdens de laatste demo heeft ie de nieuwe versie gezien die em tegenviel en niet meer wil aanschaffen.
Hij baalt ervan dat die niet eerder had besteld, ook al was het alleen maar, omdat de eerste versie titanium boeket had, er staat niets geschreven over hoe hard de knal zou zijn.

Daarbij mensen, het is nu duidelijk hoe de vork in de steel steekt, geen silver salutes meer voorradig bij katan. Dat is heel jammer, maar het aanbod vuurwerk bestaat uit meer dan alleen silver salutes.
Dus de keuze is, nog meer babbelen over hoe jammer het is, dat de silver salute er niet is, of kijken naar wat anders ;)

Voordat je een bericht plaatst is het misschien gemakkelijk de tekst nog een keer duidelijk door te nemen want er is geschreven:

Met andere woorden: Tijdens de laatste demo heeft ie de nieuwe versie gezien die em tegenviel en niet meer wil aanschaffen.
Hij baalt ervan dat die niet eerder had besteld, ook al was het alleen maar, omdat de eerste versie titanium boeket had, er staat niets geschreven over hoe hard de knal zou zijn.

Daarbij mensen, het is nu duidelijk hoe de vork in de steel steekt, geen silver salutes meer voorradig bij katan. Dat is heel jammer, maar het aanbod vuurwerk bestaat uit meer dan alleen silver salutes.
Dus de keuze is, nog meer babbelen over hoe jammer het is, dat de silver salute er niet is, of kijken naar wat anders ;)
Maak jij het anders nog ff wat ingewikkelder door de Silver Salute van Wolff er bij te halen..

Nou, leuk dat je je zegje hebt gedaan.

Toch kijkt niet iedereen er zo tegenaan zoals jij.
Vandaar dat dit ook discussieforum's zijn.;)

Bovendien steekt de vork anders in de steel, wanneer je al eens eerder met vuurwerk bent opgelicht.:bye:

vindt het eigenlijkjammer dat ondanks alle goede inspanningen er toch weer iets mis gaatheb echter wel op tijd besteld.
ga er echter vanuit dat ze het net als vorig jaar ook dit jaar weer goed op lossen.
kreeg andere pijlenpakket
ronny mike en laurens wat mij betreft ga zo door

Maak jij het anders nog ff wat ingewikkelder door de Silver Salute van Wolff er bij te halen..
Dat is nogal logisch dat ik die erbij pak, omdat dit de benaming is die wordt begrepen voor de eerst uitgegeven versie bij katan, waar de ti-boeketten wel aanwezig waren.

Nou, leuk dat je je zegje hebt gedaan.

Toch kijkt niet iedereen er zo tegenaan zoals jij.
Vandaar dat dit ook discussieforum's zijn.;)

Bovendien steekt de vork anders in de steel, wanneer je al eens eerder met vuurwerk bent opgelicht.:bye:

Leuk dat je je zegje heb gedaan? Had je dit niet even anders kunnen formuleren?
Discussieforum, ik juich het toe! Maar als er alleen maar meer onduidelijkheid ontstaat, doordat mensen niet goed lezen, dan vraag ik mij af, wat het nut van het voeren een discussie is.

Of je eerder bent opgelicht weet ik niet, maar hier is geen sprake van oplichting. Vind je dat je wel bent opgelicht, dan zou je ten alle tijde contact op kunnen nemen met Katan. Dat is trouwens ook vermeld tijdje geleden.

Back
Bovenaan