Thunder Shock

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 2325
Artikelnaam: Thunder Shock
Bruto Gewicht: 219 gram
Netto Kruitgewicht: 3,5 gram
Aantal Schots: 1 schot
Effectomschrijving: Mortier met megaknal
Tijdsduur: 3-5 gram
Stijghoogte: 30-35 meter
Richtprijs: €2,99

564aecc6ea1bf.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoppa, dit jaar 1,50!!!!!!

Ja wij in zeeland zijn daar blij mee maar mensen in de rest van nederland mogen lekker meer betalen:p. Goede singleshots zeker voor deze prijs. Er is steeds meer kans dat ik niet naar Steenbergen ga waar het wel lijkt of ze freaks proberen te mijden.

Deze kwamen toen nieuw in het jaar 2008 als ik me niet vergis, toen iedereen nog was van: de thunderking van crown is het allerhardst! nou deze knalt net zo hard met een mooi boeket :P.

Kosten toen 2 euro per pakje, nu helaas niet meer bij mijn favo dealer te krijgen :(

Die versie met boeket, die ik ook had tijdens 2008/2009, ze waren geweldig, echt een flinke knal een een groot multicolor boeket. Helaas daarna altijd aleen die knal met 3 a 4 wegschietnde sterren. Hopelijk komen ze met groot boeket weer eens terug. Tjee wat een dingen waren het toen !

Maargoed, 1,50 per 6 dat is natuurlijk een absurd mooie prijs. Komt goed uit voor die zuuunige zeeuwen, zoals ze ons noemen :p Haha, of niet, er gaat een hoop uitgegeven worden ben ik bang. O.a. aan deze dingen :p

Onze showroom (voorverkoop) is nu aan de Rijssensestraat 108. Het pand waar eerst ''speedy clean'' zat. Woensdag 7 dec. gaan we open. Meer info op onze site.

aah, dat had ik dus niet gelezen en weetje wat ik stond voor de dichte deur:P.

niet erg kom wel een andere keer bestellen.

deze dit jaar ook 8* besteld maar helaas waren ze uitverkocht, een vriend had deze wel en veel verschil zit er niet. ( ik bedoel tussen de thunder shock van mad dog en die van devil) alleen zijn die van devil 2keer zo duur :bonk: hopelijk volgend jaar weer zo goedkoop :)

even een vraagje over dit product, kun je hier ook een karton van kopen en hoe doe je dat, want er staat nergens op de sites van de vuurwerkdealers de prijs per karton. of kun je deze niet via de site per karton kopen?

even een vraagje over dit product, kun je hier ook een karton van kopen en hoe doe je dat, want er staat nergens op de sites van de vuurwerkdealers de prijs per karton. of kun je deze niet via de site per karton kopen?

er zijn een paar winkels met een speciale site voor de kartonverkoop. Bij andere winkels zul je contact op moeten nemen met de winkelier om een prijs af te spreken.

kijk maar bij vuurwerkhal rijswijk!dan heb je een idee kwa prijzen van karton,s het zijn niet de zelfde ,maar ze hebben 3 verschillende karton,s staan.

Back
Bovenaan