[Dynasty] Hollands Glorie

Deze ziet er erg leuk uit, misschien dat ik deze ook wel neem ipv de green sky action. Want oranje zie je bijna nooit :)Ik heb het in ieder geval voor zover ik me kan herinneren niet gezien

verwacht er niet veel van maar eerst op een demo zien wil ik hem mooi vinden
kan er in ieder geval altijd nog wel bij want voor de prijs moet je het in ieder geval niet laten.

9830962.65889a13.560.jpg

Foto niet gebruiken zonder toestemming

Hoe waren jullie ervaringen met deze cake?

Iemand nog ervaringen met deze cake?
Hier staat ie helaas nog gewoon in de kast aangezien ik compleet vergeten was om deze nog af te steken:p...

Ik heb ook nog een filmpje!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vond het een leuk potje op de demo, alleen was het oranje in deze cake ver te zoeken, wel mooie peonies :) Alleen ik zou voor een andere cake gaan voor deze prijs!

Zeer leuke budgetcake met alleen oranje effecten. Tijdens afgelopen jaarwisseling gefilmd: :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Tip: Haal er een aantal eind december en bewaar ze tot volgende zomer. Als Oranje dan goed presteert op het EK-voetbal dan is dit de ideale cake om af te steken.:holland:

Tip: Haal er een aantal eind december en bewaar ze tot volgende zomer. Als Oranje dan goed presteert op het EK-voetbal dan is dit de ideale cake om af te steken.:holland:

Tja, moeten ze niet zo spelen als de laatste 2 wedstrijden.

Maar toch ook (misschien) voor die gelegenhied 2 extra silver salutes besteld....
(Als ze oud en nieuw overleven....:wink:)

Back
Bovenaan