Thunder Shock

Ik kan ze krijgen voor 1,50 (Mischien wel korting op een karton) dus het is het wel waard om een karton te kopen dus:)

Paar posts hoger zegt iemand 72 stuks, maar ik weet niet of dat klopt.

Ik heb trouwens één exemplaar van deze single shots open gehaald om het kruit te wegen. Helaas had ik maar één exemplaar, dus ik kan geen gemiddelde berekenen. Voor hetzelfde geld bevatte deze ene toevallig net een stuk meer of minder kruit dan de rest...

Productiejaar: 2012
Totale massa: 32,68 gram
Massa bombette: 7,90 gram
Lift charge: 1,86 gram
Tail: 0,07 gram
Boeket: 0,19 gram (vier sterren)
Flash: 1,44 gram

Met 1,44 gram flash, bevat dit exemplaar een heel redelijke hoeveelheid flash ten opzichte van andere single shots.

Huh ?

Waarom zijn hun goedkoper als een ander afhaalpunt van vuurwerktoppers ?

Ik heb 1.25 betaal en mocht er maar 3 bestellen pff zie op hun site dat alles veeel goedkoper is. Hoe kan dat ... vuurwerktoppers is toch vuurwerktoppers ? of zie ik dat verkeerd?

Huh ?

Waarom zijn hun goedkoper als een ander afhaalpunt van vuurwerktoppers ?

Ik heb 1.25 betaal en mocht er maar 3 bestellen pff zie op hun site dat alles veeel goedkoper is. Hoe kan dat ... vuurwerktoppers is toch vuurwerktoppers ? of zie ik dat verkeerd?

iedere winkel mag zijn eigen prijzen bedenken, als de ene winkel er meer koopt en dus ook goedkoper, kunnen zei de single shot ook goedkoper aanbieden.

Hier kosten de thunder shock van mad dog 2.99 euro per doosje van 6 stuks! zijn dus flink duurder geworden?

Ik heb ze dit jaar gekocht bij bolusberg vuurwerk in bergen op zoom 1.50 euro,gewoon onbeperkt. En de kanonslagen (mad dog mega bomb 100 stuks) 50 cent ook onbeperkt.

Foto800-NA7343KW.jpg

foto met 12 pakjes

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan