Thunder shock bulk

Als ik het goed begrijp, zijn deze single shots dus 1 van de betere? Door de redelijke flash vulling en de stijghoogte ( ik begreep dat deze niet zo hee hoog gingen)?

Normaal zaten de Binkie's altijd bij mij in de collectie maar die zijn een stuk duurder en schieten te hoog.. plus het feit dat ik deze bulk verpakking voor 25 euro kan krijgen!

Als ik het goed begrijp, zijn deze single shots dus 1 van de betere? Door de redelijke flash vulling en de stijghoogte ( ik begreep dat deze niet zo hee hoog gingen)?

Normaal zaten de Binkie's altijd bij mij in de collectie maar die zijn een stuk duurder en schieten te hoog.. plus het feit dat ik deze bulk verpakking voor 25 euro kan krijgen!

Gaat niet zo hoog als de binkie maar wel hoger als katan en rubro bulk.

Ik heb er net een paar afgestoken, en ik moet zeggen dat er echt een enorme dreun van dat ding afkomt. Er ging serieus een autoalarm af:shocked:, en ik dacht wauw! Kortom een dikke aanrader!

Valt mij tegen dit jaar. Heb even vergeleken met vorig jaar. Toen knalde die een stuk harder. Die van vorig jaar gaf ook alleen maar een knal en dit jaar zitten er 4 groene sterren bij. Heel erg jammer

Valt mij tegen dit jaar. Heb even vergeleken met vorig jaar. Toen knalde die een stuk harder. Die van vorig jaar gaf ook alleen maar een knal en dit jaar zitten er 4 groene sterren bij. Heel erg jammer

Als een paar forumleden al zeggen dat ze minder hard zijn dit jaar, moet ik misschien toch even naar mijn gehoor laten kijken:bonk::p. Ik heb nog 3 pakjes losse Thunder Shocks van dit jaar en een ergens nog een los pakje Thunder Shocks liggen van 2014. Dus ik ga ook maar eens even testen, maar of dat goed komt met mijn gehoor :p.

Laatst bewerkt:
Precies . Net alsof je nog precies die 0.1 gram flash meer kunt herinneren ten opzichte van vorig jaar !!! Echt een giller vind ik dat hahaha. En waar gaat het in hemelsnaam over ... Het is een top product voor die prijs je kunt er veel lol mee hebben . Als je een leuke knal wilt koop je sowieso geen single-shots lijkt me.

Precies . Net alsof je nog precies die 0.1 gram flash meer kunt herinneren ten opzichte van vorig jaar !!! Echt een giller vind ik dat hahaha. En waar gaat het in hemelsnaam over ... Het is een top product voor die prijs je kunt er veel lol mee hebben . Als je een leuke knal wilt koop je sowieso geen single-shots lijkt me.

Ik heb ze met elkaar vergeleken en het is echt een heel groot verschil. Ik zal wel een filmpje uploaden.

Zie hier het resultaat!

Ja ik hoor duidelijk het verschil inderdaad, maar ondanks dat geven ze (vind ik) nog wel goede klap. Ik ga morgen ook nog eens even kijken of er verschil zit tussen de losse pakjes Thunder Shocks, of de bulk verpakking.

Laatst bewerkt door een moderator:

Zie hier het resultaat!

NO TO VERTICAL VIDEOS!

Je hebt pech gehad man :S
Ik had dit jaar 5 dozen van deze schatjes, 25 eu per 108 stuks. Ik had ook: Asian thunder silver&red, flashing thunder xl, shockmania, thunderking katan, decibull (20 stuks in pak) en single shot bulk (rode met vlam erop).
Van de 5 dozen waren er 2 gevuld met thundershocks die een effect hadden van (minder dan) 4 sterren. Deze knalden redelijk goed, maar bv de flashing thunder xl was harder (nog steeds een goede deal). HOWEVER, we hadden ook 3 dozen met thundershocks die een TI boeketje hadden, en echt alles er finaal uit knalden. Deze bevatten denk ik meer dan 2 gram flash.

De mindere versie is zijn geld al waard, maar die met de TI boeketten, daaaaaayuum.
Mss kan ik nog wel een videotje vinden waarin ik ze allebei afsteek.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben vorig jaar helemaal vergeten om die video nog te uploaded, ik zal binnenkort kijken of ik hem nog kan vinden.
Ik weet niet of het aan de doos te zien was, maar als je de versie met het TI boeket kan krijgen, kan je niets beters krijgen in Nederland.
Overigens dit jaar 35 euro bij ons :( Waren altijd 25

Btw, de "king of thunder" (bandit lijn Cafferata) is een omlabeling van deze singleshot.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan