Thunder salvo

Ramon

VWC lid
Thunder salvo

IMG_3454vwc.jpg

---
Artikelnummer: 5022
Artikelnaam: Thunder Salvo
Nette Kruitgewicht: 190 gram
Aantal Schoten: 25 Schots
Effectomschrijving: 5 salvo's, een schitterende combinatie van rood, groen, blauw en gele boeketten met daverende knallen die u van onze pro-line collectie kunt verwachten!
5 salvo's:
- Red peony
- Green peony
- Purple peony
- Yellow peony
- Silver peony

Richtprijs: €13,00
Film: ProLineVuurwerk.nl

Mijn mening:

Thunder salvo heeft een mooi tempo en harde burstknallen. Hij heeft wel als nadeel dat de effecten niet lang blijven hangen, en dat de effecten ook niet echt breed zijn. Maar voor 12 euro is het zeker een leuke cake.

Laatst bewerkt door een moderator:
Thunder salvo is een hele leuke pot.
Mede omdat hj ook zo goedkoop is.
Hij geeft alleen peonies..
De thunder is bij deze pot ook erg hard.
:cool: :cool:

ik heb hem ook gehad ik vind het ook een goeie pot .. hij heeft inderdaad een goed tempo , ik vind hem die 12 euro dubbel en dwars waard..

Ja, deze zat ook bij mijn collectie dit jaar. Mensen schrokken ervan dat er 5 schoten tegelijk uitkwamen.
Ik was nog van plan geweest 2 bakstenen te nemen om hem stabiel neer te zetten, wat ik ben vergeten. Nouja, gewoon proberen dan maar.
Niets aan de hand, de pot bleef als een rots staan, nergens last van. Misschien is hij stabieler geworden, maar hij stond ook op een mooie straat bij ons dat kan ook daar aan liggen. Hij staat op film, en ik zet het filmpje nog wel op youtube.:wink:

Deze pot maakt toch zijn naam onder een knalpot want het gaat meer om de knallen die van de pot afkomen dan de kleine boeketten. Maar al met al een leuke pot voor 12 euro. In totaal 25 schoten dus dat zit allemaal goed in elkaar. Dat ze per 5 gaan is natuurlijk heel mooi maar had ze dan liever in een fan- shape gezien.

Heb deze vorig jaar een keer gekocht, was voor mij de eerste keer Pro-Line toen. Was er tevreden over, het is een erg leuke cake met toch een lekker geweld voor zoiets kleins. Daarentegen vind ik de prijs toch wel te hoog, echt heel mooi is ie ook weer niet, gaat meer om de salvo's tegelijk en de harde bursts dan het sier zelf, dat is namelijk zéér kort te zien.

Leuk voor erbij, maar bij mij komt ie niet snel meer in mijn collectie, zoek liever een vervanger.

Laatst bewerkt door een moderator:
Daar moet ik je wel enigszins gelijk in geven. Ik zal hem volgend jaar niet kopen aangezien ik hem dit jaar al gezien heb en het blijft wel 12 euro die heel snel weg zijn.
Aan de andere kant het is wel een kick, en hij is vrij uniek in zijn soort. Je moet hem wel eens hebben uitgeprobeerd. Het is ook geen toeval dat GBV de prijs ieder jaar weer verhoogt. De verkoop zal wel enorm zijn.

Zoals beloofd: http://www.youtube.com/watch?v=WchfoxS3B4w

Laatst bewerkt:
Ja klopt leuk idee, maar volgens mij zijn er ook wel potten die daar een beetje op lijken.
Aan de andere kant, hij duurt nu 18 seconden, 12 euro.
Hij zal dan 45 seconden duren, voor 30 euro.
Mooie prijs, maar ik weet zeker dat hij dan gaat vervelen.
:bye:

Laatst bewerkt:
dit jaar mag ik hem waarschijnlijk gaan aanschouwen ( 2007-2008)
maar dat is nog zover:mad: we kunnen alleen maar wachten en filmpjes kijken...
de goede reacties op die product overtuigen mij wel, o.a. van FPM, AVP en vuurwerkcrew. ik ga deze dit jaar nemen, verwacht best veel ervan

Ik zag in de nieuwe folders dat deze pot dit jaar al weer 13 euro is. Persoonlijk vindt ik dit een beetje te veel van het goede worden en denk ik dat hier betere potten voor zijn.

Zeker dit jaar zie je al weer bij verschillende collecties de "shockpotten" verschijnen die toch wel een stuk harder over komen dan deze gouwe ouwe van Pro-Line.

Naar mijn mening heeft deze pot dus een beetje zijn tijd gehad, misschien ook wel omdat we tegenwoordig meer mogen en gewend zijn. Als ik me niet vergis begon deze rond de 10 euro en zeker voor die tijd was dit een mooi potje.

Zijn er meer mensen die denken dat deze "poederboeketjes" een beetje uit de mode raken?

Ik ben het met je eens, bert.
Deze pot is sowieso voor 1 x leuk. Je moet hem meegemaakt hebben.
Hij is inderdaad een beetje uit zijn tijd geraakt door de 500 grams regeling. Omdat je nu per schot met meer schoten meer kruit kan verwerken, kan er veel makkelijker voor worden gezorgd dat de effecten er netjes uitzien. Hierdoor vallen zulke poedereffecten in het niet.
:bye:

De prijsstijging is voor deze cake inderdaad niet gunstig, samen met de keus die er is gekomen door die 500grams-regeling, valt deze inderdaad steeds minder op als topper.
Toch blijft de cake zeer goed, de burst zijn erg hard en met een salvo is dit gewoon top. Effect is wel snel weg, daar hoef je hem echt niet voor te kopen, maar het is wel een leuke toevoeging naast de harde burst, het geeft toch even een fractie van veel effecten. :)

Altijd al een topper geweest, dat is hij qua cake nog steeds, maar de prijs zal deze losse cake niet goed gaan doen. Nu is het effect gecombineerd met een Yellow Cabs tot een hagelnieuwe cake; de Salvo Cabs.

Sommige mensen bezoeken besloten demo avonden van diverse importeurs en komen zo aan de informatie over bepaalde producten. Normaal gesproken komen de folders pas eind november begin december uit voor de klanten en detailisten (verkooppunten) enz hebben de informatie dus al eerder, want men wilt wel weten wat men gaat verkopen. Maar voor de normale mens komen die folders dus pas over 1 a anderhalve maand.

Dit is een goede nieuwkomer dit jaar. Zoals de naam al zegt harde knallen en ook nog een een geweldig tempo. Ook zitten er grote boeketten bij, wat dit voor mij de beste knalpot van NL maakt.

Dit is een goede nieuwkomer dit jaar. Zoals de naam al zegt harde knallen en ook nog een een geweldig tempo. Ook zitten er grote boeketten bij, wat dit voor mij de beste knalpot van NL maakt.

ik ben het met je eens wat betreft de harde knallen en het tempo.......... persoonlijk vind ik thunderking the cake van zena de beste knalpot van NL. Keiharde knallen in snel tempo:bye:

de knallen zijn inderdaad knetterhard en er zit een goed tempo in maar voor 13 euro is hij wel erg snel op moet ik zeggen
voor mij hadden ze eerder 40 schoten erin kunnen doen voor 13 euro want ja nu is het 5 schoten achter elkaar en je bent klaar die pot duurt misschien 20 seconde nu dat is wel jammer

de knallen zijn inderdaad knetterhard en er zit een goed tempo in maar voor 13 euro is hij wel erg snel op moet ik zeggen
voor mij hadden ze eerder 40 schoten erin kunnen doen voor 13 euro want ja nu is het 5 schoten achter elkaar en je bent klaar die pot duurt misschien 20 seconde nu dat is wel jammer

20 seconden is genoeg hoor voor zo'n potje en als er meer schoten in komen wordt die ook duurder dat is ook weer een nadeel, anders lont je ze door en doe je het zo als de ene klaar is, dat de volgende gaat dan is die 2 keer zo lang, en dan kost het maar 26 euro:wink:

:bye::bye:

Back
Bovenaan