Thunder salvo

Heb hem afgelopen jaar ook gehad. Wat een prachtige pot zeg:cool:

IMGP2874.JPG

Laatst bewerkt:
Hier kost hij 13 euro bij een pro-line dealer. En er is nog een dealer me restverkoop, daar is hij 12 euro.

Dit was een van mijn eerste "knalcakes" die ik in NL kocht. Volgens mij is deze cake al zeker 8 jaar op de markt. Het effect is in vergelijking met het huidige aanbod misschien niet meer zo spectaculair, maar ooit was dit 1 van de "slechts enkele" knalcakes die we hadden.

Filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik hoor hier altijd veel positieve reacties over, maar ik vind hem persoonlijk helemaal niet speciaal. De salvo's zijn leuk, maar de effecten zijn in een mum van tijd weg. Erg jammer.

Ik hoor hier altijd veel positieve reacties over, maar ik vind hem persoonlijk helemaal niet speciaal. De salvo's zijn leuk, maar de effecten zijn in een mum van tijd weg. Erg jammer.

Ik heb hem nooit geweldig gevonden. Laatst nog op de demo gezien. De knallen zijn leuk, maar de effecten did erg snel weg.

Voor die 13,50 heb ik veel liever een Battle van Dynasty (Wolf) :)

ik vind dat deze pot toch wel wat leuks heeft. verschillende boeketten en leuke salvo's. deze moet je denk ik met een andere pot schieten om hem wel leuk en opvallend te maken maar ik vind deze niet slecht.

ik vind dat deze pot toch wel wat leuks heeft. verschillende boeketten en leuke salvo's. deze moet je denk ik met een andere pot schieten om hem wel leuk en opvallend te maken maar ik vind deze niet slecht.

Is hij nu niet opvallend dan? Hij schiet toch steeds 5 shots tegelijk af met oorverdovende knallen, zoals in de beschrijving staat?

ik had ehum:D. ik de vooravond opgestookt, Tjonge echt binnen 15 seconden was alles geschoten. Blijf heerlijk zo'n 5x5 salvo

deze cake hadden ik en michael / pyromaniac 4 stuks .
ze moesten tegelijk gaan met het 4 kanaals schietkistje van pieter .
maar na alles aangesloten te hebben , drukte ik op de knopjes , en ging er maar eentje af .
echt zwaar balen , even later nog 3 stuks met de hand afgeschoten , ook niet tegelijk dus , maar wel bijna tegelijk , beter iets als niets .
de thunder salvo vindt ik zeker 'n erg goed potje , maar keer op keer wordt hij weer duurder , dat maakt de prijs / kwaliteits verhouding nu minder goed als toen hij nog 10 of 11 euro koste .
daarbij komt dat hij ook minder intressant is geworden , sinds we al die monsterlijke 500 grammers hebben in nederland .
het was leuk met dit potje , maar ik weet niet of ik hem nog vaker koop .

Ik had deze pot ook, maar zoals damianus zegt na de 500gram regel is deze pot minder mooi / interessant dan vroeger. Mijn straatfilmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat mij bedreft een zeer leuk potje, al helemaal voor de prijs!
Zelf ben ik al helemaal weg van salvo's en ik had dit potje dit jaar voor het eerst en hij is me zeer goed bevallen. Volgend jaar maar een paar nemen.

Back
Bovenaan