Fireworkfreakz19
VWC lid
Ik heb deze ook bestel 12 stuks voor 35 euro lijk prima prijs ben wel benieuwd naar deze dingen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
voor 95% 24 stuks maar zou heel misschien ook 36 stuks kunnen zijn en 0,0001% 48 stuksWeet iemand hoeveel er in 1 karton zit hoor verschillende aantalen
48 in een karton, heb er 1 staan.Weet iemand hoeveel er in 1 karton zit hoor verschillende aantalen
Ja, 24 stuks check ff de startpost.Weet iemand hoeveel er in 1 karton zit hoor verschillende aantalen
Dat kan niet deze zijn nieuw je hebt denk ik de gbv thunders nog die in kooi zaten.48 in een karton, heb er 1 staan.
Je hebt helemaal gelijk, ik heb de gaasthundersDat kan niet deze zijn nieuw je hebt denk ik de gbv thunders nog die in kooi zaten.

Nu zijn ze van mij, hij heeft straf36 van besteld voor mn stiefzoon, die vind ze geweldig![]()
Deze zijn nieuw, dus dat zal niemand je kunnen vertellen...Zijn die GBV-Thunder die in kooi zaten veel beter? Of valt dat mee?
Dan maar uittesten dit jaar haha.Deze zijn nieuw, dus dat zal niemand je kunnen vertellen...