Thunder rose

Nu je het zegt.. Vreemd dat het siereffect er niet meer in zit! Vond 't er op de productvideo eigenlijk best geinig uit zien.

Nee doe mij maar gewoon een titanium boeket:) Op de product video leek hij wel een beetje op de flashing salute van maxx line (qua knal en effect) Waren ook leuke knalpotjes van katan, 2 jaar terug een karton van weggeschoten

Heb zelf ook even gefimld en hier komt die toch een heel stuk realistischer over. Dit is ongever zoals ik het echt hoorde. De video hierboven klink veeel te zacht

Toch mooi ding met die strobe kogels en puur ti boeket, leuk tempo om vokral met meer te schieten maar dan issie te duur, €20 is zat

Ik ben zelf echt totaal geen fan van nederlandse knalcakes, ik vind dat deze 99% van de tijd gewoon te fel klinken ipv dof zoals een knalake hoort te zijn. Maar toen ik deze knalcake live hoorde was het echt de eerste sinds jaren die mij blij maakte. Ik denk dat als er freaks zijn die de gok durven te wagen dit jaar dit artikel nog flink geprezen gaat worden ipv nu afgewimpeld.

Dat ziet er super goed uit! Mooie heldere tails en goed uitgewerkte ti boeketten. De klappen klinken ook niet verkeerd! Helaas niet in de buurt te verkrijgen..

Klinkt goed en ben overtuigd door de films hier + de reactie van Thomas.
Mocht ik in een winkel komen waar deze te koop is, gaat ie waarschijnlijk wel even mee, dan toch zelf even proberen. :)

Voor een 49sh knalblok, €20-€25?! Dude... :bonk:

Net ook nog even los gekocht, als afsluiter voor ik naar bed ga (wrs nog voor 2u :D ). Hoop op n leuke verrassing.

Inderdaad, dit is juist een mooie prijs. De Silver Salute kostte ook ruim 20 euro voor 36 schoten. Dit liep volgens mij zelfs op tot 25 euro.. Ben benieuwd hoe die is! Een goede om te onthouden voor volgend jaar.

Hoe weet je dat, was je bij de demo?

En een siercake heeft...een siereffect. Geen ti-wolkje zoals hier, al zou je dat natuurlijk ook een siereffect kunnen noemen. Een cake is natuurlijk een knalcake omdat het een siereffect mist hè, niet enkel omdat hij harder zou knallen.

edit: zat ik dat nou echt uit te leggen?! :frusty:

Dat is je hoofd he. Moet je mij niet de schule van geven.

Voor mij is het simpel, gaat me om de burst en het sier stoor ik me niet aan.

Net geschoten. Wat zal ik ervan zeggen. Stiekem gehoopt op een hardere knal. Dit kan denk ik beter. Red het niet t.o.v. HL-16. Tempo is wel hoog, mij iets te snel leeg. Wat is jullie ervaring ?

Ik vond 'm goed hoor, wel zo hard als je in NL mag verwachten en lekker dof. Goed tempo, mooie comets, goed ti-boeket, mooi zware dreun. Niks mis mee voor €20.

Ik vond deze ook zeker, zeker niet slecht.
En qua burst denk ik niet dat ik sier cakes had die er bovenuit kwamen. Al is dat lastig vergelijken als er langere tijd tussen zit.

Maar ik vond het voor een Nederlandse cake een mooie doffe burstknal, mooi rond TI-wolkje, lekker tempo en het laatste salvo dreunde aardig door. Kwamen zelfs reacties: is dit nog legaal?
Had er overigens maar 1 van (op het laatste moment meegenomen) dus kan weinig zeggen over de consistentie.

Een goede dus om te onthouden voor dit jaar als ik geen beter alternatief kan vinden. Per karton zal het wel interessant gaan worden qua prijs. Je verbaasd je wat er vaak nog af kan gaan van de adviesprijs.

Back
Bovenaan