Thunder King

Bij mijn dealer is het:
1,75 voor 4.
14,95 voor 40.
99,99 voor 288.

Ik ga zeker die 40 meenemen!

Tijdens de jaarwisseling van 10/11 gingen ze loeihard!
Ze hadden toen de sier (voor een deel) eruit gehaald, waardoor de knal veel harder werd. Ze zijn nu zelfs harder dan Binkies van Marijn.
Ik koop dit jaar 40 stuks voor €15,95.

~Flipperkip97

Dealer: www.vuurwerkplanet.nl

Hoe weet je dat ze harder zijn dan de Binkie?

Ik heb ze vorig jaar ook gehad, maar ze werden er toch wel uitgeknalt door de Asian Thunders, en door de Binkie's. De knal is redelijk maar echt niet snoei hard als je het mij vraagt.

Voor de prijs een zeer leuk product.

Hoe weet je dat ze harder zijn dan de Binkie?

Ik heb ze vorig jaar ook gehad, maar ze werden er toch wel uitgeknalt door de Asian Thunders, en door de Binkie's. De knal is redelijk maar echt niet snoei hard als je het mij vraagt.

Voor de prijs een zeer leuk product.

Ik weet dat, omdat ik zelf altijd Binkies had.
Sindsdien koop ik ze niet meer, omdat de Thunderkings van PyroShopper goedkoper zijn (en ik vond ze zelfs iets harder).
De winkel waar ik altijd mijn Binkies kocht, is nu ook nog failliet.
~Flipperkip

Deze thunderkings zijn wel grappig maar knallen over het algemeen erg matig voor single shots.

Het is dat ze laag knallen, maar voor de rest gaat elke singleshot die ik gehoord heb harder! ( Knockout, asian thunder, aftershock, thunderking broekhoff, thunderking chooet BE, thunderking herlat BE etc etc )

Jou dealer had misschien een super lawine thunderking?

Nee maar zonder dolle, dit vind ik echt vreemd dat je het zo ervaren heb. Vergelijking van binkie in het weiland en thunderking in de bebouwde kom als je het mij vraagt.

Wat jullie wel moeten weten, is dat ze in 2010/2011 de sier (voor een heel groot deel) eruit hadden gehaald.
Hierdoor ging hij een stuk harder dan voorgaande jaren.
Voor zijn prijs is dit de beste Thunderking, want hij gaat minstens zo hard als de Thunder Kings van Pyro Power (Broekhoff).
~Flipperkip

@ flipperkip ja dat merkte ik ook ik had ook nog van vorig jaar en deze knalde tog een stukie harder :D maar van minder sier heb ik niks gemerkt:bonk:

Ik weet dat, omdat ik zelf altijd Binkies had.
Sindsdien koop ik ze niet meer, omdat de Thunderkings van PyroShopper goedkoper zijn (en ik vond ze zelfs iets harder).
De winkel waar ik altijd mijn Binkies kocht, is nu ook nog failliet.
~Flipperkip

Algemeen bekend is dat iedereen de knal ander ervaart...

Maar de thunderking van pyroshopper harder ervaren dan de binkie's.....?:bye:

Volgens mij is dit niet de aller goedkooptste singleshot hoor! Thunderking Jumbo Box (Rubro) heb ik voor 23,50 en deze thunderking voor 2,00...

Hij leek harder te knallen dan voorgaande jaren, heb 's morgens Python's mee mogen maken, en de Thunder King zat er kwa knal niet ver onder! :)

Ze knalde gewoon zoals vanouds hoor, gewoon een echte budget singleshot. Bijna elke single shot die er is op de Nederlandse markt knalt harder.

Leuk voor de wat jongere mensen onder ons, maar voor de echte knal liefhebbers raad ik ze eerlijk gezegt af.

toch wel een leuke budget singelshot hoor, knal was niet extreem hard, maar wel lekker, ook nog wat gekleurde balletjes na de knal erbij, kortom ze waren leuk om erbij te hebben, voor de echte zware knal moet je andere nemen, en dan is qua prijs en inhoud van 4 stuks de thunderking van katan een prima optie

Back
Bovenaan