Thunder Crown 60sh [Uitloop 2022]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 2785
Artikelnaam: Thunder Crown 60sh
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 282 gram
Aantal schoten: 60 schoten
Effectomschrijving: Thunder Crown
Max. tube diameter: 20 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Afmeting { mm.]: 125 x 300 x 175
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: € 49,99
Onlineprijs:
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

2785-Thunder-Crown-Pyroshow-Vuurwerkexpert.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo te zien is dit een omlabeling van de Brocade Thunder 60sh van Pyrostar (ook geïmporteerd door Broekhoff).

Zitten echt goede producten in de Pyroshow lijn. Hoop echt dat we dit meer in de winkels/webshops gaan zien dit jaar.

Hierbij een straatfilmpje van The Passion Fireworks.

Dit is er 1 om in de gaten te houden want dit blijkt het hardste knalblokje van de Pyroshop te zijn. Brocade mines zijn ook erg lekker :)

282gram en een adviesprijs van 49,95. Ik ga me steeds meer aan al die absurde adviesprijzen irriteren. Maar goed...

Verder vind ik het tempo van deze cake wel lekker. De meeste knalblokkies vind ik te sloom of te snel en deze valt er precies tussenin. De knal zelf is via internet nog niet goed te beoordelen naar mijn mening. De brocade mines vind ik dan wel weer wat hebben en komen goed over op de video.

Ik ga me steeds meer aan al die absurde adviesprijzen irriteren. Maar goed...

Ik ben het met je eens hoor, maar tis niks nieuws onder de zon, is met elektronica, kleding en zelfs boodschappen ook het geval. Dan kun je mensen namelijk lekker maken met enorme kortingen.. Is allemaal psychologie.

Ik ben het met je eens hoor, maar tis niks nieuws onder de zon, is met elektronica, kleding en zelfs boodschappen ook het geval. Dan kun je mensen namelijk lekker maken met enorme kortingen.. Is allemaal psychologie.

I know, vanuit mijn vakgebied heb ik er in een generieke vorm helaas maar al te veel mee te maken. Het is algemeen bekend dat consumenten adviesprijzen beu zijn en dat zij de CAP compleet ongeloofwaardig vinden. Anderzijds zijn er ook genoeg onderzoeken die aantonen dat het tonen van adviesprijzen een positief effect heeft op omzet. Zelf heb ik de afgelopen jaren ook enkele van dit soort onderzoeken uitgevoerd. Kortom, er is een verschil tussen wat consumenten zeggen/vinden en hun feitelijke (onbewuste) gedrag. Jij noemt het (daarom terecht) psychologie, ik noem het (ook terecht) misleiding.

Laatst bewerkt:
Interessant product inderdaad!
Als ze echt zo knallen als op de film dan is dit wellicht een leuk blokje voor 20 euro.

Die komt op film wel heel goed over zeg, hoe hebben jullie die live ervaren ?

Back
Bovenaan