Thrillseeker

Artikelnummer: BL162092H
Artikelnaam: Thrillseeker
Bruto Gewicht: 24 KG
Netto Kruitgewicht: 3590
Aantal Schoten: 324
Effectomschrijving: Een echte must have voor de vuurwerk liefhebber, 9 prachtige, speciaal ontworpen cakes zullen de hemel doen oplichten met rode, groene, blauwe en paarse sterren gevolgd door knetterende staarten en grote gouden kronen. Adembenemend word deze 324 schoten gevulde box nu al genoemd.
Tijdsduur: 4 minuten en 45 seconden
Stijghoogte: 35 meter
Richtprijs: 199,95

thrillseeker_3d.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit vind ik zelf de mooiste uit de lijn. Leuke afwisselende effecten, zou hem zo in een finalebatterij kunnen verwerken. Ben benieuwd naar een straatfilmpje. Ook goed geprijsd, 200 euro voor 3,5 minuut vuurwerk is te doen.

Dit vind ik zelf de mooiste uit de lijn. Leuke afwisselende effecten, zou hem zo in een finalebatterij kunnen verwerken. Ben benieuwd naar een straatfilmpje. Ook goed geprijsd, 200 euro voor 3,5 minuut vuurwerk is te doen.

Hoop zelf ook dat ie nog ergens op een demo geschoten wordt :) Hij ziet er op deze productiefilm al erg vet uit.

De gehele collectie zal als eerste geschoten worden op 21 december op de demo van kruidenier daarna op de 23 december bij vuurwerk Riezebos in AMERSFOORT

Ik vind dat de hele lijn echt prachtige labels heeft! Zouden velen een voorbeeld aan kunnen nemen!

Hij lijkt toch flink anders en minder spectaculair dan de eerste film in dit topic?
Dat is ook een film van de productie, maar dan zijn er meerdere batches gemaakt?

Zoals op de demofilm vind ik hem minder goed, wat eentonig per effect en niet echt opbouwend in effecten.

Hij lijkt toch flink anders en minder spectaculair dan de eerste film in dit topic?
Dat is ook een film van de productie, maar dan zijn er meerdere batches gemaakt?

Zoals op de demofilm vind ik hem minder goed, wat eentonig per effect en niet echt opbouwend in effecten.

Vind deze inderdaad ook een stuk slechter dan het eerste productiefilmpje heel erg jammer..
Maar wat steef al aangaf was windkracht 4 he.. en ik denk dat de camera instelling ook een rol spelen??

Vind deze inderdaad ook een stuk slechter dan het eerste productiefilmpje heel erg jammer..
Maar wat steef al aangaf was windkracht 4 he.. en ik denk dat de camera instelling ook een rol spelen??

Yes ik zeg probeer ze vrijdag in Amersfoort eens live te bekijken. Ik vond de boeketgrootte en burst van deze serie echt top, groter dan de rest wat er allemaal op de demo geschoten werd!

Back
Bovenaan