Threesome

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1542
Artikelnaam: Threesome
Netto Kruitgewicht: 973 gram
Aantal Schoten: 3 x 40 schots
Effectomschrijving: Met z'n drieën knallen ze er op los. Een waar spektakel met 120 schoten. Kickuh!
Tijdsduur: 63 seconden
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 69,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

1542_threesome_kopie.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer dat op filmpjes de kleuren vaak niet lekker uitkomen. In deze zag een rood/paars combi terugkomen. Had ik nog niet eerder gezien.

inderdaad jammer dat de kleuren niet helemaal tot zijn recht komt op de film. het heeft geen wow factor maar voor die prijs heb je wel een erg leuke bak in je bezit. maar mede door dat hij met een lekker rap tempo door gaat.

Voor dat geld heb je zeker een zeer vette 120 schots box met een uitstekend tempo en incderdaas een kleuren spektakel, wat zeer goed overkomt in het laatst geplaatste filmpje. Ik vind het wat betreft de verhouding prijs - kwaliteit tot nu toe één van de betere boxen.

lekkere ram bak voor dat geld .
voor iemand die meer van de traditionele efeckten houd als peonys etc etc is dit echt een aanrader .
dit is cake die ik ff in mijn gedachte hou .

Lekker filmpje Afcajax. Hier zie de kleuren al een stuk beter.
Ik hou wel van die vele kleuren. Dat steekt echt af tijdens oudjaar. Voor deze prijs vind ik het een hele interessante combinatie.

ff voor mijn beeld: Horen die laatste salvo's van de linker cake(kijker) er ook bij?
Want persoonlijk hadden ze nog ff door mogen gaan met de kleuren. Heerlijk helder..
greetzz

Back
Bovenaan