Three Lions

ik had geen problemen met de lont kwa snelheid maar het product zelf viel mij zeer tegen. het effect was klein dat is nog tot daar aan toe maar het effect zelf was ook leeg zag 4 streepjes en dat was het. de mine daarin tegen was wel mooi vond ik. Niet nog eens aanschaffen ben ik bang :O

Zoals ik al zie, ik ben niet de enige waarbij die een beetje tegenviel. Ik had er meer van verwacht. De boeketten waren toch iets kleiner dan verwacht... Verwachte een goed gevulde lucht maar het viel toch wat kleiner uit. Op de demo zagen ze er veel beter uit. Jammer...

Hier viel deze ook zwaar tegen! Het zou de klapper van de avond moeten worden:

9 x Three Lions in W shape met QM doorgelont als finale.

Maar een echte wow factor kwam hier niet van af, magere effecten en het goud was zo weg, jammer!

Voor de vooravond was dit een leuk product, om 12:00 werd deze ondergesneeuwd. Vooral de mine vond ik wat tegenvallen. Wel een mooi en leuk product.

Juist de goude mine was hier netjes, maar de boeketten vielen vies tegen.
Als mine singleshot koop ik dan wel Showtime mines, Fuego's of Duro's. Stukken goedkoper.

Dit was idd niet helemaal zoals ik had verwacht en wat er op film stond. Ik heb er nog eentje staan, maar meer komen er ook niet bij komend oud en nieuw. Want de mines en de effecten in de lucht waren niet wat ik er van had verwacht. En wat ik had verwacht was op basis van de demo waar ik zelf was en de filmpjes die ik zag.
greetzz

Deze voorbij zien komen en viel mij ietwat tegen. Ja drie op een rij in bv een consumentenshow ziet er goed uit (Zoetermeer bv), maar een enkele in de straat vind ik persoonlijk mijn geld niet waard. Boeketten vond ik niet bepaald vol te noemen. Ik zie dan liever één 50 grams 50mm single shot met groot boeket. Maar dat is persoonlijke smaak.

Dit zou de topper van de avond moeten worden.. Een halve dag bezig geweest om een rek te timmeren met 9x Three Lions erop bevestigd. Het zag er zeker imposant uit, maar de uitwerking was maar magertjes..

Helaas moet ik me ook bij de mening van de rest voegen magertjes was deze. Ook ik heb nog een filmpje van deze tegenvaller, slecht gefilmd maar beter iets dan niets !

Toont voor mij ook wel aan Wollf op hun eigen demo's geen productie schieten.

Ik zou dit wel met enige nuances zeggen. Want in het geval van deze lijkt me inderdaad dat er een sample geschoten is. Maar ik heb ook wel producten gezien die hetzelfde presteerden. Neemt niet weg dat je het beste altijd kunt afwachten op winkeliersdemo's.
greetzz

Toont voor mij ook wel aan Wollf op hun eigen demo's geen productie schieten.

Ik zeg niet dat je (on)gelijk hebt in dit geval, want ik weet het simpelweg niet met 100% zekerheid hoe het zit. Maar ik heb al eerder gezegd dat beleving bij een demo en in de straat heel anders is. Soms sta je in de straat omhoog te kijken en zie je een effect ver uit elkaar slaan. De buurman verderop in de straat kan het dan veel beter zien. Eigenlijk zoals jij het bij de demo hebt heeft gezien.

Je kan het gewoon niet 100% met elkaar vergelijken naar mijn mening.

Ik zeg niet dat je (on)gelijk hebt in dit geval, want ik weet het simpelweg niet met 100% zekerheid hoe het zit. Maar ik heb al eerder gezegd dat beleving bij een demo en in de straat heel anders is. Soms sta je in de straat omhoog te kijken en zie je een effect ver uit elkaar slaan. De buurman verderop in de straat kan het dan veel beter zien. Eigenlijk zoals jij het bij de demo hebt heeft gezien.

Je kan het gewoon niet 100% met elkaar vergelijken naar mijn mening.

Ik heb beide niet live gezien, maar als je film 1 op de eerste pagina ziet, en nu de oud&nieuw filmpjes zie je toch wel dat de gouden boeketten stukken minder vcl zijn.

edit
Al zijn dat wel drie te gelijk.

Back
Bovenaan