weerzelhem
VWC lid
Moest bij Valk wachten op mijn laatste karton, eentje gevuld met de Three Lions. Toen ik de doos zag verschijnen dacht ik eerst dat er een foutje was gemaakt. Men wat een doos en wat een enorme staven! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Moest bij Valk wachten op mijn laatste karton, eentje gevuld met de Three Lions. Toen ik de doos zag verschijnen dacht ik eerst dat er een foutje was gemaakt. Men wat een doos en wat een enorme staven!![]()
Geweldig artikel. Binnen een mum van tijd waren we los. Dit is zo super gewild. iedereen wil dit voor de deur zelf zien. Topper in de ware zin des woord!
ik ben maandag de eerst bij jetoch wel spijt dat ik ze nog niet heb genomen.
Zijn inderdaad bijzonder groot. Hier 3/4 karton in huis en dat weegt al aardig wat.
Voor de geinteresseerden heb ik er een fuego naast gezet, dan krijg je een idee hoe groot ze zijn.
ik deel deze mening, laat ze de volgende keer staanIk had er twee en ze konden me ook niet echt overtuigen. Denk niet dat ze er nog een keer komen.
Tsja. Beetje gevalletje appart dit. Heb hem geschoten na 12'en in een uitgestorven straat, maar zelfs dan kon het niet echt overtuigen eigenlijk. Leuk om eens gehad t hebben, maar volgend jaar sla ik over.
Vond hem kwa mijn verwachtingen inderdaad tegenvallen. Effecten veel kleiner dan verwacht.
Hadden jullie er ook last van dat hij zo ontzettend snel afging? Het leek wel alsof die lont heel snel ging. Als je hem dus afsteekt en wegrent kan je de mine niet eens zien.