Three Lions

Stijghoogte is gewoon goed. Hoger dan een klein kaliber siercake. Ik denk dat je een zelfde hoogte als en Big Shot kan verwachten. Gaat zeker niet té hoog, naar mijn mening.

De effecten lijken voor mijn gevoel hetzelfde als de schoten uit de Valencia. Of ligt dit aan mij en klopt er niets van?

...en waren het ook flinke klappen?

Zit er namelijk aan te denken om deze per tien door te lonten en in één keer af te schieten als eind salvo in mijn showtje. In I shape of een niet al te brede W shape voor een goed gevulde gouden lucht.

Een prachtig artikel. Het is alleen al imposant om dat ding in de straat te zetten, mega groot is ie. Uitwerking is fenomenaal. En voor een leuk prijsje.

Is deze de laatste dagen geschoten op een demo?
Ben erg benieuwd naar de intensiteit en grootte van één 'three lions'.

Wil er namelijk een boel tegelijk schieten als eindschot in m'n consumenten show. Is de burst goed hard en blijft het goud lang hangen?

Is deze de laatste dagen geschoten op een demo?
Ben erg benieuwd naar de intensiteit en grootte van één 'three lions'.

Wil er namelijk een boel tegelijk schieten als eindschot in m'n consumenten show. Is de burst goed hard en blijft het goud lang hangen?

Deze is vanavond geschoten op de demo in Zoetermeer. Boeketten waren groot, burst was goed en het goud bleef lekker hangen.
Er zullen vast filmpjes van de demo komen vandaag of morgen.

Deze is vanavond in Zoetermeer geschoten. Eerst single en daarna per 3. Hoop voor je dat iemand het op film heeft staan maar het zag er zeer goed uit!!

Dit is gewoon een topper, net gezien in Zoetermeer, boekketten zijn ook groot. Prima voor een show.

was aan het twijfelen om hem te bestellen dag zoals op het demofilpmpje kan bijna niet nou deze komt in me collectie.
Wat een boeketten harde knal mooi goud wat echt naar beneden valt blijft lang hangen.
Ja de demo van zoetermeer was top

Gaaf ding hoor! kende hem niet, tot die in Zoetermeer de lucht in ging. Super. En gestept natuurlijk helemaal briljant!

Nog maar eens een vraag over de Three Lions;

Is er iemand die van deze dingen de afmetingen weet en dan ben ik vooral benieuwd naar de diameter? Wil namelijk een houten plaat voorbereiden waar ik deze in W-shape op vast kan zetten. Wil alvast gaten voorboren zodat ik ze later direct met ti-reps vast kan zetten.

Alvast bedankt!! :D

Back
Bovenaan