Thema Nuits de feu 2008 bekend

RedBaron

Pyroworld
Vandaag is het thema van Nuits de feu bekend geworden:

Op vrijdag en Zaterdag zullen er 6 bedrijven tegen elkaar strijden onder het Thema: "De kunstgreep, verf van de hemel "

Dit is even de letterlijke vertaling van het Thema, kort gezegd komt de achterliggende gedachte hier op neer. Men heeft zich voor dit Thema laten inspireren door het Museum in Chateau Chantilly, en door het Museum het Louvre. Doel van dit Thema is vooral veel kleur gebruik. Verder moet men de architectuur van die tijd waar de oude meesters hun hoogtij dagen hadden visualiseren in vuurwerk.

Ik denk dat je het beste het thema zo kunt vertalen: "Vuurwerk, Verf van de Hemel"

De donderdag valt buiten competitie van vrijdag en zaterdag. Er zullen bedrijven uitgenodigd worden die zeer stevig in hun schoenen staan. Termen als: innoverend, origineel, groots, mooi en zelfs expirimenteel passeren de revu. Deze avond zal dus op een bijzonder hoog (hoger als vrijdag en zaterdag???) nivo liggen.

Ik ben reuze benieuwd naar de afloop en wie straks de deelnemers zullen zijn.
Veel kleurgebruik in de show is niet verkeerd lijkt mij.
Bedankt voor de info Red Baron. Goede zaak dat je ons op de hoogte houdt.
:bye:

Klinkt erg goed, een thema waar je je gedachte goed de vrije loop kunt laten gaan.

Die donderdag valt buiten de competitie, is dit voor het eerst of is dit altijd al zo geweest? Meen dat het vorig jaar gewoon 3 dagen competitie was?

Weer bedankt voor de info, kijk naar dit festival ook erg uit, het is dan wel pas in 2008, maar leuk als er nu al info over vrijkomt. :D

Die donderdag viel vorigjaar ook buiten competitie, toen waren het de drie winnaars van de voorgaande keren. Zei streden toen om de Platinum Bouqet dor

Deze extra dag is zo goed bevallen ( dat had ik toen al van de festival Directeur begrepen) Dat ze dit nu voor altijd doen. Dus valt deze dag buiten de normale competitie en krijg je een soort titanen strijd op donderdag met de allerbeste bedrijven.

Die donderdag valt buiten de competitie, is dit voor het eerst of is dit altijd al zo geweest? Meen dat het vorig jaar gewoon 3 dagen competitie was?

Na zoveel goede verhalen ben ik er ook voor 98% zeker van dat ik ga.

Leuk om te horen Viva la Bang. Heb je al een hotelkeuze gemaakt?
Over 2 maanden kunnen we de kaartjes gaan bestellen.

De voorlopige lijst van mensen die gaan:

Kruitsnuiver
Mantronix
Moontan
Red Baron
Mattenfreak (in twijfel)
Viva la Bang (98% zeker)
Mink (bijna zeker)

Laatst bewerkt:
T wordt waarschijnlijk kamperen..
Indien we gaan i t de bedoeling dat we met zijn achten gaan en dan is t gezelliger om op een camping met zijn allen te zitten denk ik.
Als ik alleen met mijn vriendin ga dan wordt t een hotel.
Moontan, heb je enige suggesties toevallig?

T wordt waarschijnlijk kamperen..
Indien we gaan i t de bedoeling dat we met zijn achten gaan en dan is t gezelliger om op een camping met zijn allen te zitten denk ik.
Als ik alleen met mijn vriendin ga dan wordt t een hotel.
Moontan, heb je enige suggesties toevallig?

Hai, het wordt voor mij ook de eeerste keer dat ik het evenement ga bezoeken.
Veel ervaring met hotels en campings heb ik dus niet.
Maar die info zal er vrij snel komen hier.
Dan plaats ik een overzicht van alle mogelijkheden die er zijn.

Tot dan.

Groetjes

Fred

als ik dat filmpje zie, dan denk ik: ik MOET mee. en dat wil ik dan ook best wel graag.
heeft iemand al een voorlopig financieel plaatje zodat ik met mn ouders kan overleggen :devil: .
(vanaf welke leeftijd kan je in Frankrijk een hotelkamer boeken? :P ben dan 17)

Ik heb de 28e Juni in 2008 pas vakantie, maar ze merken het vast niet (lesvrije weken voor het leven :D )

Vincent:bye:

heeft er iemand al een hotel geboekt zo ja waar en welk hotel want ik krijg bij verschillende hotels dat er geen kamers meer beschikbaar zijn (via internet)

heeft er iemand al een hotel geboekt zo ja waar en welk hotel want ik krijg bij verschillende hotels dat er geen kamers meer beschikbaar zijn (via internet)

Neen Mink nog geen hotel geboekt
Ik denk dat er nog geen mogelijkheid bestaat om voor juni volgend jaar al een hotel te boeken.

moontan je hebt gelijk ik heb even wat rond gebeld maar de prijzen van de hotels worden niet eerder bekend dan eind november

Back
Bovenaan