Thema Nuits de feu 2008 bekend

@ Moontan.

Hoi Moontan,

Weet jij ook toevallig of je de kaarten als de verkoop start online te betalen zijn met creditcard?

Ik ga nu voor 100% zeker. Zeker met z´n vieren maar misschien komen er nog meer bij!

Groet

@ Moontan.

Hoi Moontan,

Weet jij ook toevallig of je de kaarten als de verkoop start online te betalen zijn met creditcard?

Ik ga nu voor 100% zeker. Zeker met z´n vieren maar misschien komen er nog meer bij!

Groet

Leuk om te horen Viva la Bang. Wordt een grote afvaardiging daar zo te horen.
Jouw vraag is voor mij ook nog een vraag. Het is voor mij ook de eerste keer dat ik ga. Maar weet je wat : ik zal de vraag voorleggen aan Nuits de Feu kenner bij uitstek: Red Baron. Die zal daar vandaag of morgen antwoord op geven.
Voor zover ik weet kunnen de kaartjes vanaf 1 september besteld worden.
En gelet op de internationale belangstelling voor dit grootse evenement lijkt het mij normaal gesproken mogelijk om met creditcard on line te betalen.

wordt vervolgd.

:bye:

@ Moontan.

Hoi Moontan,

Groet

Kaartjes zijn via France Biljet vanuit de website van Nuits de feu online te bestellen.

Kaartjes zijn vanaf eind september te koop

:bye:

Bedankt voor t antwoord!

Eerst in maart naar Vegas en dan in juni naar la France. Het kan slechter...

Back
Bovenaan