The Ultimate

Blijft een (grappige) cake maar ik vind hem persoonlijk tegenvallen ten opzichte van eerdere filmpjes een stuk minder agressief. Minder Salvo's aan het eind. (Heb me dus laten foppen doordat er meerdere tegelijk geschoten werden op de product video)

Geheel tegen mijn principes in, want het knalt niet! Ik ben meer van het geweld! Toch aangeschaft omdat ik het een mooie cake blijf vinden, ook al is deze minder dan op de demo's!

20181229_223438_klein.jpg

Deze gaf flink reacties uit het publiek. Ik vond hem ook mooi maar de sterren mochten dikker zijn en met name de pauzes tussen de rijen, vooral in de finale, duurde echt te lang. Niet heel sensationeel maar wel mooi sierlijk

Hier nog een filmpje, helaas hield mijn eigen telefoon er snel mee op. Dus heb het moeten doen met videos die door andere gemaakt zijn. Kwaliteit is slecht, maar zo kun je toch een klein beetje een beeld krijgen.

Leuke cake, maar idd erg snel dus in meervoud zou niet verkeerd zijn en dan het liefst een paar achter elkaar

aan het einde van het filmpje zie je 2x the ultimate voor bij komen, eerst zie je een kartonnetje wicked whistle voorbij komen.

Heb 2 stuks de ultimate verwerkt in m'n finale project. Het leek mij mooi om deze te combineren met de snowstorm die ook twee stuks aanwezig waren in mijn project aan het begin. Halverwege de snowstorm komt de ultimate erbij. Vind het zelf een prachtige toevoeging. Zal de video bij deze ook hier even delen.

Erg tevreden over de Ultimate. Helaas maar 1x geleverd gekregen in plaats van de bestelde 2, daarom deze maar los geschoten. Schoot erg snel leeg maar was wel erg indrukwekkend. Een kleurenzee die omhoog komt, vergezeld met een paar mooie spinners. Hele gave bak om met meerdere te verwerken in een project!

Veel variatie in tempo bij de diverse exemplaren. Sommige heel snel, bij mij zat er opvallend lange pauze tussen rijen.

die van mij ging ook zo snel als die van Djaimy, stond amper terug op de plek om te kijken en hij was al klaar

1 van de beste bakken van de avond! Precies het goede tempo wat mij betreft. Zoals zovelen ook als intro verwerkt in een projectje met andere multicolour cakes. Helaas bleef The Hammer staan.

Op het filmpje hierboven heeft hij toch wel het mooiste tempo zeg! Die van mij schoot inderdaad lekker door, zeer indrukwekkend, maar door de zee aan kleuren valt het niet meer op hoeveel rijen er dan gaan. Zie toch liever de ''rustige'' versie, die is perfect om te combineren met andere cakes!

Een cake met een goed concept en een goeie heldere kleuren combo! Ik vond ehm prachtig! Mss iets aan de dure kant! Ik stak dit stille stukje vuurwerk af om 12uur!

Ik vond deze echt wijs! Schoot eerst de Mega Mini, daarna The Ultimate gevolgd door de Colorful City. Overal kleurtjes!:D

Knipje uit de show van The Ultimate...

Back
Bovenaan