Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ooh wat is ie gaaf zeg, nu al spijt dat ik hem niet besteld heb. Als ie al zo presteert op een kleine 100 meter, dan is het in de straat helemaal een groot feest.
Hij is hier geschoten op 00.57 . Echt een prachtige waaier! Gewoon de verbeterde It's Mine. Veel stook plezier voor de gene die 'm heeft aangeschaft!
Dit product is op ruim 90 meter afstand geschoten.
Prachtige cakes. je ziet er hier 4 tegelijk.
Weet je toevallig ook welke fluitcake erna komt met die gekleurde tipss lijkte me ook een volt specialized cake.
Is dit al productie?![]()
Filmpie van DarkSoul Ik snap alleen niet waarom hij er Fireworks for All bij heeft getypt
Per 1 stuk is tie wel mooi, maar ik vind dit wel een typisch gevalletje: the more the better ...
Afgelopen zaterdag The Ultimate ook voor het eerst in actie gezien en ik ben het volledig eens met het bovenstaande. Vuurwerktotaal heeft er echt weer een topper bij. Prachtige blinkers, mooie heldere kleuren en de spinners zijn een leuke toevoeging. Ik vind dit wel echt een freakproduct. Per stuk zeker leuk, maar komt natuurlijk het best tot zijn recht (in meervoud) in een show.
Filmpie van DarkSoul Ik snap alleen niet waarom hij er Fireworks for All bij heeft getypt![]()