The Ultimate

Hij is hier geschoten op 00.57 . Echt een prachtige waaier! Gewoon de verbeterde It's Mine. Veel stook plezier voor de gene die 'm heeft aangeschaft!

Dit product is op ruim 90 meter afstand geschoten.

Ooh wat is ie gaaf zeg, nu al spijt dat ik hem niet besteld heb. Als ie al zo presteert op een kleine 100 meter, dan is het in de straat helemaal een groot feest.

Ooh wat is ie gaaf zeg, nu al spijt dat ik hem niet besteld heb. Als ie al zo presteert op een kleine 100 meter, dan is het in de straat helemaal een groot feest.

Ja hij was echt geweldig! Heel het publiek zat gelijk 'oooohhh' haha. Als je er zo 2 in X shape laat schieten in je showtje zoals hierboven dan heb je echt een prachtig moment!

Deze op de valreep ook in de collectie dit jaar, ziet er leuk uit en ben er zeer benieuwd naar:)

Kan wel eens het pareltje van de collectie worden:yes:

Wat een prachtige bak zo op film. Deze gaat 2x geschoten worden in mijn finale, ter ondersteuning aan de overige producten. Nu al zin in!

Hij is hier geschoten op 00.57 . Echt een prachtige waaier! Gewoon de verbeterde It's Mine. Veel stook plezier voor de gene die 'm heeft aangeschaft!

Dit product is op ruim 90 meter afstand geschoten.

Prachtige cakes. je ziet er hier 4 tegelijk.

Per 1 stuk is tie wel mooi, maar ik vind dit wel een typisch gevalletje: the more the better ...

Per 1 stuk is tie wel mooi, maar ik vind dit wel een typisch gevalletje: the more the better ...

Afgelopen zaterdag The Ultimate ook voor het eerst in actie gezien en ik ben het volledig eens met het bovenstaande. Vuurwerktotaal heeft er echt weer een topper bij. Prachtige blinkers, mooie heldere kleuren en de spinners zijn een leuke toevoeging. Ik vind dit wel echt een freakproduct. Per stuk zeker leuk, maar komt natuurlijk het best tot zijn recht (in meervoud) in een show.

Afgelopen zaterdag The Ultimate ook voor het eerst in actie gezien en ik ben het volledig eens met het bovenstaande. Vuurwerktotaal heeft er echt weer een topper bij. Prachtige blinkers, mooie heldere kleuren en de spinners zijn een leuke toevoeging. Ik vind dit wel echt een freakproduct. Per stuk zeker leuk, maar komt natuurlijk het best tot zijn recht (in meervoud) in een show.

Ja dat is eigenlijk exact hetzelfde met de It's Mine van Zena. Ook typisch een freakproduct die per stuk niet echt de wow factor heeft, maar wel prima te verwerken is in een projectje of showtje.

Filmpie van DarkSoul Ik snap alleen niet waarom hij er Fireworks for All bij heeft getypt :rolleyes:

Omdat ik meer dan 100 productvideo's op youtube heb gegooid in een week tijd, en vele tientallen gigabytes aan data daarheen heb geslingerd, ouwe zuurpruim! Dan maak je wel eens een foutje als je om 1 uur 's nachts nog met video's bezig bent.

Back
Bovenaan