The Secret Wizard

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 03291
Artikelnaam: The Secret Wizard
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1494 gram
Aantal schoten: 75 schoten
Effectomschrijving: Prachtige 75 schots waaiercompound met gouden flowers en multicolour regenboog effecten. Dit is echte pyro perfectie!
Afmeting:
Max. tube diameter: 30 mm
Tijdsduur: 35 sec.
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 185,00
Voorverkoop: € 111,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg mooi maar de prijs niet. Met een freak prijs echter een grote kandidaat om in m'n collectie te komen.

Laatst bewerkt:
Wat een ontzettend gave bak zeg, heel vet verwerkt zo al die kleuren bij het prachtige spidereffect. Prijs is ook prima voor een grote waaier compound.

Inderdaad prachtige box maar hij is wel aan de prijs voor wat je krijgt. Gezien het budget al redelijk gebruikt is voor dit jaar mag hij op het lijstje voor volgend jaar

Wat een bizar vette bak is dit zeg! Jammer dat Lesli niet echt aan freakacties doet en ik de huidige prijs wat te hoog vind. Gaat in ieder geval wel mee op het lijstje voor volgend jaar. Sowieso deze hele CodeZ lijn vind ik super vet, hele toffe en goed uitgewerkte producten. :)

Wat een geweldige bak is dit ook weer zeg, wat heeft Lesli een prachtige lijn uitgebracht. Heel benieuwd naar straat films van deze.

Woaahh deze is mooi hoor!! Heerlijke combinaties van kleuren!
Koop jezelf der een Wick@ fan van VWTotaal bij als finale, en je hebt een gigantisch leipe show!!

Ik vind het een ontzettend gave cake, een van mijn favoriete effecten. Komt geweldig tot zijn recht in de waaier. Ik hik wel tegen de prijs aan.... oef. Hopelijk komt ie nog ergens in de Freak voorbij.
Zeker eentje die hoog op de lijst staat.

Ik vind dit toch wel een hele mooie bak, adviesprijs is wel heel erg hoog, 110 euro begint er al op te lijken totdat ik zag dat dit uit 2020 was, ben dus gaan kijken op websites en zie nu overal een verkoopprijs van 150 euro. :( Nah ja, het is iig een mooi bak en wie deze heeft zal er beslist veel plezier aan beleven.

Ik heb deze afgelopen Zwarte cross per 3 tegelijk mogen aanschouwen, vond het een van de toppers van de show en wilde hem zeer graag ook zelf hebben maar niet gedaan ivm de prijs. Vind het echt een beauty maar ziet hem nooit in een freakactie voorbij komen dus een leuke prijs is vrij kansloos.

Let op, de cakes staan hier op hoogwerkers van 10 meter hoog.

Back
Bovenaan