The Saga Continues *Nieuw 2025*

Deze zojuist op de demo gezien en heb deze ook in bestelling staan, maar t.o.v. de productvideo vind ik hem wel echt tegenvallen. Geen burst, onregelmatig schiettempo en snel verwaaiend goud. Zo heel hard waaide het niet. Geen topper dus helaas, waar ik toch stiekum op hoopte..

Het valt me op dat de eerste rijen tegelijk gaan, misschien een productiefout bij deze batch?
Er zullen vast meerdere batches in omloop zijn/komen, dus wie weet zitten er nog varianten tussen die wel goed zijn.

Ben zelf niet bij de demo geweest, maar als de burst iets minder is, neem ik dat voor lief. Het siereffect zit er wel in.🎆

Ik ben blij dat ik deze heb besteld met de 20% openingsactie van magnum en ga er zeker van genieten.

Blij dat ik de overdrive van elitemark heb ipv deze en voor dezelfde prijs, hij heeft wel meerdere keren in het winkelmandje gezeten maar gewacht op de demo , jammer dat die de verwachting niet kon klaarmaken 😉

Kreeg er geen harde plasser van op de demo gisteren. Dan denk ik dat je met de blitzbonber in diezelfde hoek een betere keuze maakt.

Back
Bovenaan