The Saga Continues *Nieuw 2025*

Zo, dan heb ik waarschijnlijk een goed exemplaar gehad.

Niks geen pauzes, deze liep perfect door en was echt wel mooi.

De verwachting was laag door de 'negatieve' comments dus misschien maakte dat ook dat die toch positief verraste.

Gewoon een meer als prima 144 shots 25MM bak!

🎆 432 Shots Fireworks : 3x The Saga Continues #fireworks #feuerwerk #pyro #vuurwerk

Vergeleken met de demo van Huisman, presteerde hij een stuk beter zeg

Prima bak hoor, burst niet de hardste maar ook zeker niet verkeerd. Hij had alleen wel behoorlijk last van vonkoverslag, maakte hem imposant maar deed wel afbreuk aan de afwisseling.

De meningen zijn een beetje verdeeld zo te zien.
Ikzelf vond deze ook niet super indrukwekkend. Spreiding van de boeketten net te vaak ondermaats en dankzij de lange pauze voor de finale cake dacht ik al dat die niet meer verder ging.

Waarschijnlijk was er sprake van verschillende batches; ik had batchnummer 1176-2025-2 en er zat net te veel vertraging tussen de cakes. Boeketten waren ook niet echt rond te noemen.

Wij hadden heb als de Funky Town en die deed het erg goed. Vorig jaar hadden we de Argento Minerva batch 2022 en die was wel wat beter, maar kostte ons toen dacht ik 139 euro en deze 100 euro en dat was ie zeker waard. Ik heb 'm gefilmd maar heel slecht want gewoon te STOM om even de 7,5 mm lens erop te doen en er te kort op te staan. Maar ja...was voor mij een cijfer 8+

Back
Bovenaan