The Miracle

Is er al wat meer bekend of de cake uit het filmpje ook daadwerkelijk is wat ik met oud&nieuw afsteek hier in de straat?

Ik denk eigenlijk ook niet dat de uitwerkingen kloppen met wat je daadwerkelijk krijgt. Als je kijkt naar de cake Heroes, ook van wolf (36 shots, bijna hetzelfde als cake 1 van deze box) heeft die 432 gram netto gewicht en deze 1080/4 = 270 gram. Bij hetzelfde merk mag je er wel vanuit gaan dat de kwaliteit ongeveer hetzelfde is en deze heeft beduidend minder gewicht.

Dus een auto uit de fabriek van Skoda is hetzelfde als een auto uit de fabriek van BMW?

Nee dat zeg ik niet. Ik doe een aanname dat je bij hetzelfde merk er van uit kan gaan dat de kwaliteit hetzelfde is, dus een cake (Heroes) van 432 gram (36 shots) is beter dan een 270 gram cake (36 shots, zelfde effect)door het hogere gewicht. De cake Heroes heb ik vorig jaar zelf gehad en die kwam prima overeen met de productvideo. Daarom denk ik dat 270 gram een minder effect geeft dan de productievideo doet geloven.

Heeft echt niemand deze gezien op een demo? Door de reacties in dit topic ben ik namelijk aan het twijfelen of ik deze zal gaan kopen.

Nee dat zeg ik niet. Ik doe een aanname dat je bij hetzelfde merk er van uit kan gaan dat de kwaliteit hetzelfde is, dus een cake (Heroes) van 432 gram (36 shots) is beter dan een 270 gram cake (36 shots, zelfde effect)door het hogere gewicht. De cake Heroes heb ik vorig jaar zelf gehad en die kwam prima overeen met de productvideo. Daarom denk ik dat 270 gram een minder effect geeft dan de productievideo doet geloven.

Je aanname is onjuist.

Louwman is een auto importeur. Hij importeert auto's uit verschillende fabrieken. Die auto's verschillen in kwaliteit en opbouw. Wolff importeert vuurwerk in verschillende lijnen uit verschillende fabrieken. Allemaal met hun eigen specialiteit en kwaliteit.

wat een top bak voor dat geld zeg. Op het filmpje vagen de effecten wel vrij snel weg, misschien door de wind.. Maar als nog een erg mooi ding en een lekker tempo! mooie budget doorlontcake!

Het wegwaaien van de effecten kwam inderdaad door de wind. Een windkracht 4 op open veld die vol op de zijkant van de producten stond. Desalniettemin echt een top bak hoor!

Back
Bovenaan