Mega Vuurwerk Leeuwarden

Klopt het dat het enkel mogelijk is om van 08:00 tot 10:00 de bestelling op te halen is in groningen?

Ook even zitten rondneuzen op de vuurwerkkarton site! Wat jammer dat dit niet bij mij in de buurt is zeg! Nette prijzen! 2x secret temptation voor een mooie prijs!

Iemand misschien een karton Skies Of Gold delen?
Elk 4 stuks voor €50,- ? (i.p.v 8 voor €100,-?)
Laat maar weten ! Voor 1 december!

Inmiddels al geregeld. Reageren niet meer nodig :)

Laatst bewerkt:
Nog enkele dagen is vuurwerkkarton.nl open.
Kan nu nog China By Night 8 cakes 19 schots € 65,-

Met knallende groet,

Gerrit

Ik heb weer 3 hele mooie dagen gehad in de verkoop bij megavuurwerk. En een topjaarwisseling gehad met topvuurwerk!! Gerrit en alle anderen bedankt voor de gezellige dagen:) jammer dat t weer zo snel voorbij is:( maar op naar november december dan kunnen we weer :D

Gelukkig nieuwjaar!

Ook ik heb 3 hele toffe, gezellige verkoopdagen bij Mega Vuurwerk achter de rug.

Gerrit en alle anderen van Team Mega Vuurwerk bedankt : Het was een feest op alle fronten. See you in december :D

Hallo,

Iedereen nog de beste wensen en een gezond nieuwjaar.
En natuurlijk een groot woord van dank aan alle mensen met wie ik de
afgelopen dagen heb samen gewerkt.Korte nachten, lange dagen maar zo mooi om te doen.
Het was voor mij ook weer een groot feest de verkoopdagen.
En voor we het weten zeggen we eind september het schiet alweer op nog
een paar maandjes.
Als alles goed gaat komen we binnenkort met een nieuwe site voor de freaks i.p.v onze
karton site.

Met knallende groet,

Gerrit

Als alles goed gaat komen we binnenkort met een nieuwe site voor de freaks i.p.v onze
karton site.

Met knallende groet,

Gerrit

Even ter bevrediging van de nieuwsgierigheid :D
Heb je een idee over de merken die dan mogelijk in de freaksale komen en wanneer de site mogelijk online komt?

Back
Bovenaan