The Junk

Is er een ingezetene die een antwoord heeft hoezo dan dat deze niet meer mogen qua wetgeving? Ben hier ook heel benieuwd naar aangezien inderdaad meerdere importeurs met 50mm singles komen dit jaar.

Heel zonde, vond dit echt een topproduct. Maar evo heeft meerde markten om ze te verkopen in het buitenland. (Mania in du ook evt)

Ben wel benieuwd wanneer dit dan beslist is, Mania zelf heeft in Mei nog aangegeven dat de Junk er in 2018 komt zonder wijzigingen.

Ooh wat balen zeg, echt heel zonde. Afgelopen jaar enorm van genoten en stonden dan ook zeker voor dit jaar weer op de planning.

Voor zover ik heb begrepen heeft het te maken met de opslag in dld, waarbij dit procuct cat3 is problemen geeft

Voor zover ik heb begrepen heeft het te maken met de opslag in dld, waarbij dit procuct cat3 is problemen geeft

Het is toch om GEK van te worden die wetjes, als het niet om salute cakes gaat dan wel dit soort top artikelen voor de freaks.

Zal een flinke run nu komen op de juiste batches! :D

Volgens mij is het zo dat de single shots niet 50 mm mogen zijn.
Daarom hebben een aantal importeurs 45 mm of 40 mm (Pin mij er niet op vast.) in hun assortiment.
De Fuego van Wolff is na 1 jaar ook aangepast, volgens mij om precies dezelfde reden als The Junk.

Volgens mij is het zo dat de single shots niet 50 mm mogen zijn.
Daarom hebben een aantal importeurs 45 mm of 40 mm (Pin mij er niet op vast.) in hun assortiment.
De Fuego van Wolff is na 1 jaar ook aangepast, volgens mij om precies dezelfde reden als The Junk.

Dank voor de technische uitleg! Hoe het ook zij, tis treurig! :cry:

Precies. Waarom dan product cancelen als je ook een 40/45 �� shot kan maken. De investering in ontwikkeling wil je terug verdienen lijkt mij.
Jammer maar blij dat ik er al 6 gekocht heb begin van t jaar :)

Hoop kosten zitten in het testen, CE keuren end.
Als je een 40 a 45 mm maakt krijg je die kosten weer gewoon opnieuw omdat het een nieuw product is.

En waarom worden de junks dan niet in Nederland opgeslagen? Bunkers zat hier, die een heel jaar ruimte zat hebben. Uiteindelijk moeten ze daar toch naartoe tegen het einde van december :p

Ik heb er ook nog maar een paar besteld. Jammer om te lezen dat deze uit het assortiment gaan. Zeker met deze reden. Maar ik ga er nog even gebruik van maken. En dat voor een prachtige prijs! Hopelijk krijgen ze wel een waardige opvolger.

Back
Bovenaan