The Junk

Dat weet ik... maar leg even uit waarom je hem weegt dan ter bevestiging. Want ik neem aan dat er verschil zit in bruto gewicht tussen de 2016 en 2017 versie... Ik kan niet zien van welke versie ik een doos vol heb namelijk... thanks

De 2016 versie weegt zo`n 265 gram de 2017 zo`n 332 gram.
Ook het label zit andersom, bij de 2016 zit het pyrorebels logo onder, bij 2017 boven.

Jongens, Een uitlopende single shot als The Junk. Gaan we dan lopen mekkeren over hoeveel gram deze is en welk jaar? €2,20! Wat er ook uit komt, het is geen geld!

Jongens, Een uitlopende single shot als The Junk. Gaan we dan lopen mekkeren over hoeveel gram deze is en welk jaar? €2,20! Wat er ook uit komt, het is geen geld!

hmm, ik begrijp je opmerking. Echter heb je allebei de versies gehad? Het is echt een wereld van verschil, en mocht je dat voor 100 euro of voor 120 euro een karton gaan aanschaffen of hebben aangeschaft dan is dat toch wel een relevante discussie... Want het is gewoon veel geld?

En als ie nog ergens op duikt in het zuiden dan hou ik mee aanbevolen :D

Zoek de dealers even op, en geef ze een belletje of ze nog restvoorraad hebben. Sittard en Heerlen hoef je niet meer te proberen :shocked: Maar nu kan het dat je met het zuiden Eindhoven bedoeld :cool: dat weet ik ook niet.

Ik zie dat in de normale mania shop deze nog steeds word aangeboden. is dit dan een vernieuwde kleinere versie?

Dat is absoluut restvoorraad van een bepaalde winkel(s). Je kunt dit zien door naar www.vuurwerkmania.nl te gaan en daar The Junk op te zoeken (je gaat dus naar de algemene Vuurwerkmania-site zonder winkeltoevoeging in de url). The Junk is daar niet vindbaar, zowel niet via zoeken als ook niet onder Mortieren en dit komt omdat deze echt uit het assortiment is en er geen vernieuwde versie van is o.i.d.

Dat is absoluut restvoorraad van een bepaalde winkel(s). Je kunt dit zien door naar www.vuurwerkmania.nl te gaan en daar The Junk op te zoeken (je gaat dus naar de algemene Vuurwerkmania-site zonder winkeltoevoeging in de url). The Junk is daar niet vindbaar, zowel niet via zoeken als ook niet onder Mortieren en dit komt omdat deze echt uit het assortiment is en er geen vernieuwde versie van is o.i.d.

Je hebt gelijk, ik keek blijkbaar niet op de hooftsite maar op die van de winkel

Back
Bovenaan