The Junk

Deze zelf niet gehad, maar als ik de videos zo zie mag je niet klagen. Toch nog wel een best effect. Maar als je brocade verwachtte is het wel een beetje zuur..

Ik vond deze toch wel erg tof. Goede knal, leuk groot effect... Of hij nu afwijkt van de sample of niet, volgend jaar haal ik hem gewoon weer.

Ik wist dat ze anders zouden zijn.. Had er eerst 10 besteld en daarom 5 ingeruild aangezien ik ze toch wou zien (in een W en V shape gedaan..) Maar vond de uitwerking wel tegen vallen. Van 5 cakes van 5 euro had ik meer lol.

Ik had er 1tje en aan de bovenstaande filmpjes te zien een goeie. Heel mooi rond effect effect met nette spreiding en goede grote. De ES2.0-e/5 kon daar bij mij niet tegenop.

Ik vond deze toch wel erg tof. Goede knal, leuk groot effect... Of hij nu afwijkt van de sample of niet, volgend jaar haal ik hem gewoon weer.

Dat kan volgens mij helaas niet, want cat 3 single shots mogen volgend jaar volgens mij niet meer.

Wij hadden er ook een paar, leuke dingen maar toch koop ik ze zelf niet meer(geld ook voor andere), vind de prijs kwaliteit verhouding gewoon niet goed genoeg meer tov van een leuke cake of cakebox. sommige cake's hebben zeker net zo'n groot effect als een single shot en dan betaal je maar 1 euro per shot.

Ik vond ze wel okee om een keertje uit te proberen! Ik had totaal 4 stuks! Vertraagd afgespeeld klinken ze toch het leukst! :p

Erg wisselende reacties tot nu toe. Buiten dat hij totaal anders was dan op de demo getoond, hoe was hij? Was het effect wel echt groter? En de burst?

Erg wisselende reacties tot nu toe. Buiten dat hij totaal anders was dan op de demo getoond, hoe was hij? Was het effect wel echt groter? En de burst?

Het effect was best groot, ik vond hem ergens toch tegenvallen en de adviesprijs zou ik er nooit voor betalen. Zelf had ik hem gratis!

Ik vond zowel de lancering als de burst erg lekker, knalde niet zo hoog dus vrij breed effect met donkergoud en groen. Voor die paar euro was ik best tevreden! Heb er nog eentje liggen.

Wij hadden de singleshots van Cafferata, Pangu en deze.
De burst en de boeketgrootte was ook in deze volgorde. De Junk duidelijk het hardst en grootst.

Nou paar centen, ik vind €5,- veel geld hoor voor 1 singleshot die anders is dan je van te voren is laten zien. Buiten dat is het alsnog een goede singleshot geworden! De burst klinkt ook flink.

Back
Bovenaan