The Junk

Tip! Tape ze vast aan een stokje want ze vallen snel om en deze bombette wil je niet in de buurt hebben

Komt een flinke klap vanaf, zowel lancering als in de lucht. Het effect vond ik toch tegenvallen voor een 2 inch single shot. Sommige effecten van de Spectacle Show 120 waren met gemak groter, en dat is maar 1.2 inch.

Behoorlijk ding. Ik lees reacties dat deze omvalt? maar heb je er dan 2 naastelkaar? of per 1. Mijn ervaring is dat per 1 goed ging, of hadden jullie last van veel wind oid?

IMG_20161229_173333 - kopie.jpg

1tje ontplofte half vanuit de buis.
de 2 andere waren wel mooi in de lucht, maar niet het effect zoals beloofd.
had ze ingegraven en toch vielen ze nog om na het schieten :p

Deze schoot de kung fu er toch wel uit, hij kwam een stuk lager waardoor de boeketten een stuk groter over kwamen naar mijn mening.

Wat een stom ding was dit zeg.
De effecten van de extreme salute cakes knalde deze singleshot er makkelijk uit.
Zeker het geld niet waard, en al helemaal omdat de sample film heel anders is.

Ik vond hem toch erg netjes, behoorlijke klap kwam ervan af!
Niet het effect van de sample maar zeker niet slecht, groot effect.

ik had er twee afgestoken van de tien en had er al genoeg van. Liefst zou ik de rest gewoon willen terugbrengen en mijn geld terug krijgen. Ik vind ze niet veel aan, helaas en dat komt in eerste plaats omdat het effect totaal anders was. Vuurwerkmania, wat doen jullie hieraan?

Ik vond deze ook tegenvallen. Jammer dat het effect niet overeen kwam met hetgeen dat in de video van de fabrikant getoond werd.

Ze deden er groot over. Maar de werkelijk nee het was hem niet. Op het grote van het boeket na. Plus dat voetje wat er in de winkel al afviel.

Levensgevaarlijk

Ik vond hem toch wel heel vet. Zware klap bij het lanceren en een erg groot boeket. Verwachten we niet te veel? voor 5 euro kun je geen shell effect verwachten. Ik vond het ze waard.

Back
Bovenaan