BENZ
VWC lid
Is het laatste jaar voor deze topper, ik denk dat BENZ dat bedoeld.
Klopt en alle andere grote single shots

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is het laatste jaar voor deze topper, ik denk dat BENZ dat bedoeld.
Bij zena gingen de grote matten er toch ook uit?Niet alleen The Junk .Alle F3 producten . Dus alle grotere single shots maar ook de Chinese rollen en vele matjes.Nee,respect voor de Vuurwerk Federatie! Jullie hebben je stem fantastisch laten klinken! Zena,Pyroshop,Loots,en alle andere shops in Bels, sla maar extra in want de Hollanders komen eraan!!
Niet alleen The Junk .Alle F3 producten . Dus alle grotere single shots maar ook de Chinese rollen en vele matjes.Nee,respect voor de Vuurwerk Federatie! Jullie hebben je stem fantastisch laten klinken! Zena,Pyroshop,Loots,en alle andere shops in Bels, sla maar extra in want de Hollanders komen eraan!!
Bij zena gingen de grote matten er toch ook uit?
The Junk is toch cat2 zoals op veel sites is aangegeven. Er zijn er een paar die niet cat3 zijn. Dus volgens mij blijven deze er dan toch gewoon in..??
The Junk is toch cat2 zoals op veel sites is aangegeven. Er zijn er een paar die niet cat3 zijn. Dus volgens mij blijven deze er dan toch gewoon in..??
Eens!!!
En daarbij de handel in iligale mortieren zal oplaaien. Dit is/was een prima alternatief.
En dan de kleine f2 single shots waar meer ellende van komt mag (nog) wel.
Wat een ongelooflijk slecht en dom beleid!
Helemaal raar dat de federatie/BPN dit niet kan onderbouwen. Diep triest!
Vind het helemaal geen topper..
Plofte een aantal keer zonder dat er iets afging, was gewoon echt Junk
Dan had je de verkeerde versie, zeker afgelopen jaar gehaald toen deze niet is geïmporteerd? Hier op het forum zijn daar immers meer meldingen van. Was geen officiële versie o.i.d. De originele vind ik echt een prachtding!
2016-2017 gehaald en daarna niet meer
Vind het helemaal geen topper..
Plofte een aantal keer zonder dat er iets afging, was gewoon echt Junk