The Impossible

Even belangrijk om te zeggen!
Op het filmpje zie je cakes die LOS aangestoken zijn. Het zijn vier LOSSE films van de cakes Alpha, Bravo, Charlie en Delta achter elkaar geplakt.

Prima spul zo te zien.
China films waren altijd beter dan echt, maar nu we de 25 gram hebben, zal het misschien niet eens meer zo veel verschillen.
3 minuten is toch gewoon heerlijk?
Bak stoken, met vrienden lekker naar je blok kijken, lachen, gieren, brullen, maar vooral genieten.

Bij vuurwerkland Almere.. 100% gratis uitzoeken bij je bestelling. Dus koop je deze bak dan kan je voor nog eens 199 gratis vuurwerk uitzoeken :idea:

Heb deze besteld bij Dutch fireworks in tiel, kwam na de 35% korting op €120 terecht.
Nu hopen dat ie enig sinds lijkt op het China filmpje.

Wat foto's van de impossible :)

Bijlagen

• impossible 1.jpg
    impossible 1.jpg
    161 KB · Weergaven: 0
  • Impossible 2.jpg
    Impossible 2.jpg
    131,5 KB · Weergaven: 0
  • Impossible 3.jpg
    Impossible 3.jpg
    129 KB · Weergaven: 0
  • Impossible 4.jpg
    Impossible 4.jpg
    157,6 KB · Weergaven: 0
Ik heb alle vier de filmpjes doorgespoeld...zo saaaai; boem.....boem....boem....boem....vier cakes lang zelfde tempo, net als met die 4stuks assortiment van vorig jaar. Heel mooie effecten af en toe hoor, niks mis mee, maar zo langdradig en saai en verre van opwindend... Lijkt of die fabriek waar Wolff hun pakketten laat maken maar één soort lont op voorraad heeft.

Wederom slaat Wolff de plank volledig mis. Alle 4 vallen ze in het niet bij de cakes van Vuurwerkvisie, laat staan de 25 grams cakes van Rubro. Wat is er toch aan de hand met eens Neerlands beste Vuurwerk importeur?

leuke mooie effekten.. maar tog niet zijn geld waard!
Ik mis gewoon de Wow factor!

Heb deze gisteravond gezien en ik heb hem op film. Dat ik de film niet post, zegt denk ik wel genoeg?
Nog niet genoeg? Okee dan. Deze bak schiet veel te onregelmatig, uitwerking van de boeketten is erg wisselend. Van goede beukers tot matige plofjes. 200 euro is te veel voor deze combinatie aan cakes.

Persoonlijk zou ik er nog geen 100 euro voor over hebben. Ik kan hier zelf niets mee. Menig liefhebber kan met 200 euro meer neerzetten. En de liefhebbers die gebruik kunnen maken van mooie kortingen, die zetten met 100 euro iets neer waar je u tegen zegt.

Laatst bewerkt:
Afgaande op jouw en mijn filmmateriaal kan gesteld worden dat het met de kleuren wel goed zit. Daar valt mijn inziens niet over te twisten. Witte blinkers zijn ook wel goed te noemen, kwalitatief absoluut beter dan de voorgaande jaren. Als er één effect is dat door de jaren gigantisch verbeterd is, dan is het blinker wel.

Jouw film vind ik helderder qua beeld. Ik schat dat jij een betere camera hebt. Het vuurwerk bij op jouw film schiet regelmatiger en komt beter uit de verf dan wat ik gisteren gezien heb.

Kan je iets met dit antwoord?

Ja bedankt! :) De films zijn van Vuurwerkbieb (Rob), mag er even bij gezegd worden.

De kwaliteit van de blink viel inderdaad op, het zijn nu geen witte sterren maar ze flikkeren echt goed na, zoals het hoort bij blink. De kleuren zijn inderdaad ook erg helder. De versie die ik heb gezien schoot een enkele keer door, maar was verder vrij constant. Hopelijk als hij nog iets droogt dat de kwaliteit beter is. We zullen zien. €200 is te veel, dat ben ik met je eens.

Laatst bewerkt:
Op onze demo werd cake C voortijdig door cake B ontstoken daardoor zag cake B er anders uit dan in werkelijkheid.

Back
Bovenaan