The Impossible

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: 1549
Artikelnaam: The Impossible
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: 4 x 25 schots cakes in een professionele doos met totaal 2 kilo kruit! Door een zwaardere vulling van elk schot zijn de boeketten groter en blijven de sterren extra lang hangen. Bij elkaar maar liefst 3 minuten lang geweld!

Tijdsduur: 3 minuten
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 159,95

1549_The_Impossible.png

http://www.youtube.com/watch?v=wHByXNzyAiY

Laatst bewerkt door een moderator:
wat zit iedereen hier toch te zeuren over de tijdsduur mischien zit er wel een effect in wat 5 seconden blijft hangen, als je dan om de 2 seconde een schot hebt heb je alsnog een goed gevulde lucht.

ik ben erg benieuwd naar de prijs en het effect, hoop dat er snel een filmpje komt.

Ben benieuwd of we hier ook achterlijke advies prijzen voor krijgen.
Het zal vast mooi zijn.. Maar de prijs ook.
Na wat ik gezien heb van de nieuwe wolf artielelen heb ik hier geen goede hoop op!

voor iedereen die in de stress schiet van de lange tijdsduur maken we het nog ingewikkelder.
Van de site van Wolff:

4 x 25 schots cakes in een professionele doos met totaal 2 kilo kruit! Door een zwaardere vulling van elk schot zijn de boeketten groter en blijven de sterren extra lang hangen. Bij elkaar maar liefst 3 minuten lang geweld!

Met een kruitgewicht van 2000.0 gram, een tijdsduur van 50 seconden en 25 schoten.
bron: http://www.wolff-vuurwerk.com/lijnen/Full_Loaded/The-Impossible

Per cake dus 50 seconden? Of in totaal vanwege de aanhaling in dezelfde zin als het noemen van het kruitgewicht van 2000 gram? Ik heb zelden zo'n wazige productspecificatie gezien. Wat ik niet snap is dat een bedrijf dat zo lang mee gaat zulke wazige dingen neerzet.

Maar ik ben zeker benieuwd naar dit product en de prijs de eraan hangt.

greetzzz

voor iedereen die in de stress schiet van de lange tijdsduur maken we het nog ingewikkelder.
Van de site van Wolff:

bron: http://www.wolff-vuurwerk.com/lijnen/Full_Loaded/The-Impossible

Per cake dus 50 seconden? Of in totaal vanwege de aanhaling in dezelfde zin als het noemen van het kruitgewicht van 2000 gram? Ik heb zelden zo'n wazige productspecificatie gezien. Wat ik niet snap is dat een bedrijf dat zo lang mee gaat zulke wazige dingen neerzet.

Maar ik ben zeker benieuwd naar dit product en de prijs de eraan hangt.

greetzzz

Oké, er wordt inderdaad nogal gerommeld met de plaatsing van de cijfers, maar denk dat je er van uit mag gaan dat het per cake 25 schoten zijn en dat dit dus per cake 50 seconden duurt. Het totaal zou 2 kg wegen en dus ongeveer 4 x 50 s = 200 s = 3 minuten en 20 sec duren

200 euro voor 4 nog net geen 500grams cakes?
Wouw dat is een koopje!!
Zeker gezien de concurenten.
Ik denk dat Wolff hier een gat in de markt heeft gevonden.
Erg inovatief idee ook!
volgens mij gaat echt elke liefhebber deze box halen!
Net als zijn voorganger de Draggon box.. Voor slechts 230 euro.
Echte koopjes!:bonk:

Haha, ja dat zou belachelijk zijn. Ben overigens wel erg benieuwd naar de uiteindelijke uitwerkingen van dit product. Vergeet niet dat er achter het geven van een hoge ADVIESprijs meestal wel een marketing truc zit. Zodat ze het in de winkel kunnen aanbieden als: "Nu in plaats van €200 nu €130 dat is maarliefst 65%!" Echter schik je hiermee in eerste instantie wel veel mensen af. Ik ben in ieder geval benieuwd naar wat de winkelprijs hier gaat worden.

Leuk dat Wolff ook met zo'n box komt. Hoop dat de 4 cakes wat op elkaar afgestemd zijn tot een vermakelijk geheel en het niet als een aaneengekoppeld assortiment van 4 losse cakes overkomt.

200 euro voor 4 nog net geen 500grams cakes?
Wouw dat is een koopje!!
Zeker gezien de concurenten.
Ik denk dat Wolff hier een gat in de markt heeft gevonden.
Erg inovatief idee ook!
volgens mij gaat echt elke liefhebber deze box halen!
Net als zijn voorganger de Draggon box.. Voor slechts 230 euro.
Echte koopjes!:bonk:

Zeur niet zo man! Gewoon kopen. Je hebt toch geld teveel :rolleyes:

Mensen die, dit jaar als nooit te voren, bij ieder artikel dat ze te duur vinden zitten te zeiken over de prijs moeten eens 2x na denken of ze de importeurs erop moeten aankijken. Wolff dit, Rubro dat, Royal zo.
De verantwoordelijken voor al die hoge adviesprijzen die importeurs aan producten hangen zijn en blijven de winkeliers. Heb je als importeur niet de marge die de klant wenst? Weg klant.

Er is in het verleden een winkel in Den Bosch begonnen met een freak-actie om vuurwerk in grotere hoeveelheden beschikbaar te maken voor vuurwerkfreaks. Enkele winkeliers verspreid over het land zijn hier in mee gegaan. Tegenwoordig gaat het alleen nog maar over waar welk product het goedkoopst is en hoe belachelijk duur de importeur het product wel niet maakt. En nu zijn die winkeliers dus heilig?
Het stukje importeur-->winkelier-->consument is gewoon weg heel duur geworden. Importeur en winkelier moeten er in 3dagen winst op kunnen maken. Waarbij het grootste deel van het geld dat de consument uitgeeft naar de winkelier gaat.

En jij spreekt namens welke importeur...
Juist ja:wink:

Maar goed de winkelier geeft korting..
En omdat de importeur tog de marges wil hanteren gooien ze masaal een extra marge op de producten.
Zo heeft de winkelier na het geven van de korting tog nog een marge 3.

De schult licht bij alle 3 de partijen. De winkelier de klant en importeur.

Mensen zeuren dit jaar massaal, omdat verschillende importeurs het dit jaar wel erg bont maken met de prijzen terwijl daar geen super kwaliteit tegenover staat. Als dit het geval is, wordt daar natuurlijk de importeur op afgerekend en niet de winkelier, die kan er immers niks aan doen dat de kwaliteit van de importeur waar ze voorheen goede producten haalden, nu met teleurstellingen komen (behalve dan overgaan op een andere importeur). Niet álle importeurs worden hier aangevallen: Rubro wordt hier de hemel ingeprezen door de kwaliteit die ze dit jaar weer laten zien en daar ook nog eens een leuke prijs aan koppelen. Naar mijn mening geldt dit ook voor Zena en in mindere mate voor Broefkhoff. Royal en Wolff, voorheen top importeurs stellen gewoon erg teleur dit jaar met middelmatige producten met een extreem hoge prijskaart.

De winkelier kan niks meer en minder doen dan korting geven om zo de concurrentie de baas te zijn, maar zelfs dat wordt niet door alle importeurs gestimuleerd en worden er minimum prijzen ingesteld door importeurs waar winkeliers zich aan moeten houden.

Wat goed is wordt heus wel beloond, wat slecht wordt wordt bekritseerd. Wat mij dit jaar juist opvalt is dat veel mensen niet tegen die kritiek kunnen

Wat ik van de geke vind is dat bijv bij rubro de minimum prijs bijv tussen de 150 en de 190 licht. De dome consument betaalt gewoon 190 euro. En de dealer steekt dan 40 euro in de zak. Plus de winst die op de minium prijs zit. Kortom. Zou slecht verdienen die 3 dagen per jaar niet :)

@3xh: Ik spreek hier als vuurwerkliefhebber. Niet namens een importeur. De winkelier betaald gewoon de prijs die de importeur vraagt en verkoopt het voor het driedubbele. Denk je dat de winkeliers ook maar een stuiver verdienen op die freak-acties? Misschien dat er uitzonderingen zijn maar het is veelal hard werken en veel sjouwen voor wat naamsbekendheid bij een klein groepje vuurwerkfanaten. Dus je kan het proberen om te draaien maar zoals jij het zegt werkt het in de praktijk dus niet.

Waarom denk je dat importeurs op het matje worden geroepen door winkelier A omdat winkelier B producten zonder winst verkoopt waardoor winkelier A inkomsten misloopt? Omdat de importeur adviesprijzen hanteert waar het grootste deel van de klanten om vraagt. Adviesprijzen heten niet voor niets zo, ze zijn een advies en je zou dus zelf je prijs moeten kunnen bepalen als winkelier.
Dan kan je als importeur dus kiezen. Je houd winkelier A want die verkoopt vuurwerk tegen eerlijkere prijzen maar dan verlies je winkelier B,C en D want die willen geld verdienen.
En natuurlijk ook de importeur moet nog wat verdienen. Want zonder inkomsten geen brood op de plank, zonder brood geen importeur en zonder importeur geen nieuw vuurwerk.

Back
Bovenaan