Celstraf voor 1500 kilo illegaal vuurwerk boven een paardenstal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja ik ben niet diegene die het op de man probeert te spelen

Ik reageer tenminste inhoudelijk ipv slappe oneliners.

Tevens ben ik hier hele hele jaar zoals je aan mijn post historie kan lezen.

Raar forum hier waar mensen die van mening zijn dat het annoniem melden van een strafbaar feit een laffe daad is worden verdedigd. En zijn genoeg redenen die niks met lafheid te maken hebben om iets annoniem te melden.

wellicht dat het mijn persoonlijk raakt omdat ik zelf eens voor zo'n situatie heb gestaan.

Ik vind het gewoon ironisch dat iemand die vanuit de annonimiteit achter zijn Nick name die mening zo verkondigd.

Om het nog even ontopic te maken...

Volgenmij zijn we hier grotendeels tegen illegaal vuurwerkhandel en zouden melding ervan waar de politie wat mee kan juist positief ontvangen moeten worden.

Mensen laf gaan noemen om die handeling werkt dan contraproductief.
Voor hetzelfde geld leest iemand dat en bedenkt ie zich waardoor er weer een kartonnetje cobras bij raddraaiers terecht komt.

Hypothetisch dan hè

Laurence je haalt nou in twee verschillende posts het woord ''laf'' naar voren, maar kan jij vertellen waar ik dat woord gebruikt heb? Het enigste wat ik gezegd heb, is dat ik kots van de ''achter de ellenbogen mentaliteit'' van tegenwoordig. Had ik vroeger op school al, wanneer klasgenootjes gingen klikken bij de meester. Jij interpreteert dingen op geheel eigen wijze, krijgt kortsluiting in de bovenkamer en gaat vervolgens geheel los.

Het is niet erg een beetje discussiëren, maar man man man, wat kan jij jezelf laten kennen zeg, Laurence zijn wil is wet en hoe Laurence denkt zo moet een ieder ander ook denken.

Laurence heeft gewoon gelijk!

En natuurlijk meld je dat anoniem, als je het wilt melden. Grote vuurwerkhandelaren zijn vaak genoeg harde criminelen, niet prettig als die je naam en verblijfplaats weten.

De vergelijking met klasgenootjes is lachwekkend. Zijn wel twee heel verschillende categorieën, criminelen en stoute klasgenootjes.

Laurence je haalt nou in twee verschillende posts het woord ''laf'' naar voren, maar kan jij vertellen waar ik dat woord gebruikt heb? Het enigste wat ik gezegd heb, is dat ik kots van de ''achter de ellenbogen mentaliteit'' van tegenwoordig. Had ik vroeger op school al, wanneer klasgenootjes gingen klikken bij de meester. Jij interpreteert dingen op geheel eigen wijze, krijgt kortsluiting in de bovenkamer en gaat vervolgens geheel los.

Het is niet erg een beetje discussiëren, maar man man man, wat kan jij jezelf laten kennen zeg, Laurence zijn wil is wet en hoe Laurence denkt zo moet een ieder ander ook denken.

Goed dan vervang ik het woordje laf door achterbaks .... De discussie worden er niet echt anders om.

Maar dingen zeggen zoals:
Als je dan een melding doet, wees dan zo grote man of vrouw
wijzen er meer op dat je het een laffe daad vind.

De rest van je tirade kan ik niet zoveel mee maar mooi dat het in ieder geval luid en duidelijk is dat ik het absoluut niet eens ben met jouw mening dat annoniem melders achterbaks en niet mans of vrouws genoeg zijn. Hopelijk zijn er meer mensen die diezelfde mening verkondigen.

Aangezien we het toch niet met elkaar eens worden of toenadering vinden hierover is deze discussie wat mij betreft klaar.

Laatst bewerkt:
Jij had liever gehad dat er geen melding was gedaan ?

Serieus??
Als bijv mijn buurman iets "stouts" doet waar ik last van heb dan ga ik ff bij 'm op de koffie, en als iemand met z'n handjes aan m'n kind zit dan ben ik ook niet te beroerd om onze overheid een hoop bureaucratie te besparen.
Maar anoniem de politie bellen vind ik ook heel naar, zo ben ik gewoon niet opgevoed.

Serieus??
Als bijv mijn buurman iets "stouts" doet waar ik last van heb dan ga ik ff bij 'm op de koffie, en als iemand met z'n handjes aan m'n kind zit dan ben ik ook niet te beroerd om onze overheid een hoop bureaucratie te besparen.
Maar anoniem de politie bellen vind ik ook heel naar, zo ben ik gewoon niet opgevoed.

Er zijn genoeg buurten tegenwoordig waar een "gesprekje" niks oplost en jij alleen maar een grote bek terug krijgt en eventueel een paar tikken "omdat het jou zaken niet zijn"...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan